וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: "ריאל מדריד צפויה להכריז על רכישת קיליאן אמבפה בסוף השבוע"

העסקה הגדולה מתקרבת בצעדי ענק: אחרי ההצעה המשודרגת של הבלאנקוס, בספרד טוענים שהצרפתי עשוי להצטרף כבר מחר. ויש כבר גם ניתוח מפורט: באיזו עמדה הוא ישחק, ואיך ייראו המספרים שלו

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

האם הפעם זה באמת קורה? בספרד מדווחים: ריאל מדריד עשויה להכריז על רכישתו של קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן בסוף השבוע הקרוב, ייתכן שכבר מחר (שישי).

לפי הדיווח ב"מארקה", הבלאנקוס עושים מאמצים גדולים כדי לצרף את החלוץ בן ה-22 עוד לפני משחק הליגה של פ.ס.ז' מול ריימס ביום ראשון, בתקווה שיערוך את הופעת הבכורה במדים הלבנים בשבוע הבא.

גם באתר "גול" פרסמו דיווח דומה, לפיו ריאל ופ.ס.ז' הגיעו לפריצת דרך במו"מ אחרי שהספרדים הגישו הצעה רשמית שנייה בגובה 180 מיליון יורו. את ההצעה הראשונה בגובה 160 מיליון יורו פ.ס.ז' דחתה, אולם כעת, כך נראה, היא מתחילה להתרצות.

קיליאן אמבפה. GettyImages
המעבר לריאל מדריד מתקרב. אמבפה/GettyImages

בתקשורת בצרפת טוענים שאביו של אמבפה סיכם כבר באפריל עם נאסר אל חלאיפי על הארכת חוזהו, אבל קיליאן עצמו דחה את ההצעה הזו כדי לממש את חלומו לעבור לריאל מדריד. אחת הסיבות למחיר המופרז שפריז דורשת על השחקן היא העובדה שפריז צריכה להעביר למונאקו 35 מיליון יורו, כחלק מההסכם בין הצדדים על העברה עתידית.

הלילה אישרו מקורות אמינים בצרפת ובספרד שריאל מתכננת להגיש הצעה משודרגת על אמבפה. פ.ס.ז' אמנם האמינה שתוכל לקבל סכום גבוה יותר, אבל לפי "מארקה", בריאל מאמינים ש"עכשיו זו מלחמה מי תמצמץ ראשונה, ופ.ס.ז' נמצאת בעמדת נחיתות. הרי ריאל תוכל להחתים את אמבפה ללא תמורה בעוד חודשים ספורים".

בספרד כבר מנתחים את ההתאמה של אמבפה לסגל הנוכחי של ריאל, ותוהים איך ייראה האפקט שלו. ב"אל לארגרו" נעזרו בתוכנה של בינה מלאכותית כדי לנסות להעריך איך ייראו הביצועים של אמבפה בהתחשב במספרי העבר שלו, סגנון המשחק של ריאל והשיטה של אנצ'לוטי, והגיעו למסקנה שהוא יגיע בעונה שבפתח ל-30 שערי שדה ול-8-9 בישולים. כמו כן, לפי "מארקה" אם אמבפה אכן יצטרף לריאל בקרוב, אנצ'לוטי מייעד לו את משבצת שחקן הכנף בצד שמאל של ההתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully