וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: ריאל מדריד תגיש הצעה נוספת על קיליאן אמבפה

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 20:07

בספרד טוענים שהבלאנקוס היו מודעים לכך שפריז תדחה את ההצעה הראשונה שלהם על הכוכב (160 מיליון) ויגישו בימים הקרובים הצעה משודרגת (בסביבות 180 מיליון). אודריוסולה יושאל לפיורנטינה כדי לפנות מקום

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

האם סאגת קיליאן אמבפה עומדת בפני סיום מסעיר? אחרי שלאונרדו אישר שריאל מדריד אכן הציעה לפריז סן ז'רמן 160 מיליון יורו על הכוכב הצרפתי, בספרד נמשכים כמובן הדיווחים על מו"מ בין הצדדים. לפי העיתונאי סרחיו ולנטין, הבלאנקוס היו מודעים לכך שההצעה שלהם תידחה אך ממש לא מוכנים לוותר. על פי הדיווח פלורנטינו פרס מכין כבר הצעה חדשה עבור השחקן, הצעה שכנראה תהיה נמוכה מה-200 מיליון יורו שפריז דורשת אך לא רחוקה (בסביבות 180 מיליון יורו).

קיליאן אמבפה. GettyImages
המעבר לריאל מדריד נראה בלתי נמנע. אמבפה/GettyImages

אחד המכשולים שעומדים בפני הבלאנקוס בדרך לצירופו של אמבפה, הוא דילול הסגל. ריאל מדריד חייבת להיפטר מחלק מהשחקנים, כאשר על פי הדיווחים המועדון כבר נמצא במו"מ מתקדם עם פיורנטינה לגבי עסקת השאלה של אלברו אודריוסולה, המגן הימני.

יש לזכור שזו העונה האחרונה בחוזה של אמבפה, כך שהחל מינואר הוא יכול לנהל מו"מ עם כל מועדון שיחפץ ולעבור בחינם, כך שפריז תהיה חייבת למכור אותו אם לא יחדש חוזה, מה שממש לא נראה ריאלי כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully