וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדן פלאניץ': "נפטצ'י קבוצה טובה, אבל אנחנו יותר טובים"

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 20:39

בלם מכבי חיפה דיבר לקראת הגומלין מול האזרים: "יש לנו הזדמנות נהדרת לעלות לשלב הבתים" (חמישי, 20:00, ספורט2)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2 (חצי גמר גביע הטוטו)/ספורט1

אחרי ה-3:3 המשוגע במשחק הראשון, תארח מחר (חמישי, 20:00, ספורט2) מכבי חיפה את נפטצ'י באקו בגומלין פלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג. כל ניצחון יעלה את הירוקים אל שלב הבתים, במקרה של תיקו ההתמודדות תיכנס להארכה ובמקרה הצורך גם לדו קרב פנדלים. במקרה שהאלופה הישראלית תפסיד, היא תסיים את העונה האירופית שלה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם שחקניו. מאור אלקסלסי
"אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה". בכר/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה קיימה הערב מסיבת עיתונאים והמאמן ברק בכר אמר: "אחרי המשחק המשוגע בשבוע שעבר אנחנו רוצים לתקן את הדברים הפחות טובים. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה וצריכים להגיע מוכנים ובשיא הרצינות. רוצים להשלים את העבודה ולעשות היסטוריה. יש לנו סגל עמוק וגדול. עשינו הרבה שינויים ולפעמים זה גורם לחוסר תיאום וטעויות, אבל אני לא חושב שצריך להאשים רק את ההגנה כי ההגנה זה משחק של כל הקבוצה וכשכל הקבוצה לא עושה את זה, אתה קצת חשוף. אנחנו רוצים למנוע את זה. בגביע הטוטו ראינו קבוצה שעובדת 90 דקות והפועל תל אביב לא הגיעה למצב אחד. אנחנו רוצים להמשיך את זה מחר ובהמשך העונה. אנחנו מקווים שזה יהיה ל-90 דקות ולא ל-50 דקות. אחרי השער המדהים שספגנו בשבוע שעבר היו לנו דקות פחות טובות. נפטצ'י באקו נכנסה למשחק וכבשה שערים יפים. אנחנו רוצים לתקן את זה. נצטרך לעשות מחצית ראשונה לא פחות טובות ממה שעשינו שם".

בכר נשאל האם עטיית מסיכות של האוהדים הם משהו ריאלי ואמר: "הקהל של מכבי חיפה נהדר וגם ממושמע ומחובר לקבוצה. אני בטוח שיקשיבו לנהלים ומקווה שיהיו כמה שיותר מסיכות. אני קורא לאוהדים לבוא ולתמוך. אנחנו צריכים אותם, אני בטוח שיבוא הרבה קהל ויישמע להוראות. בלי הקהל זה לא חסר טעם, אבל זה לא אותו דבר".

על הארכת חוזהו של עופרי ארד אמר בכר: "אנחנו שמחים שעופרי ארד חתם עד 2024, הוא שחקן בית שעושה התקדמות. היה לו חוסר מזל והוא נפצע באימון הראשון ועכשיו הוא חוזר. היו לנו כבר הרבה פציעות ואנחנו רוצים שיהיה לנו כאב ראש חיובי כשכולם בריאים ושלמים. אנחנו רוצים לעלות לשלב הבתים ואז יהיה קל יותר לחלק את הדקות". על עומר אצילי: "מדובר במקצוען, אין לי ספק שיהיה לו משחק טוב כמו שהיה לו עד עכשיו".

בוגדן פלאניץ' (מימין) עם סאן מנחם שחקני מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
"זה משחק חשוב מאוד". פלאניץ'/מאור אלקסלסי

בלם מכבי חיפה בוגדן פלאניץ': "זה משחק חשוב למועדון ולכולם במועדון. יש לנו סיכוי להיכנס לשלב הבתים בטורניר אירופי. ניתן את המיטב שלנו כדי לשחק טוב יותר מאשר במשחק הראשון, במיוחד במחצית השנייה. עבר זמן רב מאז שמכבי חיפה הייתה בשלב הבתים ויש לנו הזדמנות נהדרת לשנות את זה. אנחנו קבוצה טובה מאוד. היריבה גם קבוצה טובה, אבל אני חושב שאנחנו יותר טובים ויש לנו הזדמנות נהדרת לשנות את ההיסטוריה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ריאן סטריין, אורי דהן, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דין דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully