וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לעודד הקפדה על ההנחיות: שחקני ליגת העל והלאומית יעלו למגרש עם מסיכות

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 18:05

הקפטנים והכרוזים בשתי הליגות הבכירות יקראו לקהל לעטות מסיכות. טרופר הודיעה על מבצע הגברת האכיפה שבמסגרתו שוטרים ופקחים יחלקו קנסות

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2 (חצי גמר גביע הטוטו)/ספורט1

עונת 2021/22 בליגת העל ובליגה הלאומית תצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, כאשר ברקע נמצא המאבק על השארת הקהל במגרשים, ללא הגבלה על מספר האוהדים. מנהלת הליגות בכדורגל פרסמה היום (רביעי) הודעה לקראת פתיחת העונה, בה עדכנה כי על פי כללי משרד הבריאות, כלל הנוכחים באצטדיון יצטרכו לעטות מסכות, פרט לשחקנים במהלך המשחק.

על מנת לעודד את הקהל להקפיד על ההנחיות ועל עטיית המסיכות, המנהלת הודיעה כי במהלך מחזור הפתיחה יעלו כל השחקנים וצוותי השיפוט למגרש כשהם עוטים מסיכות. הקפטנים יקראו לאוהדים להקפיד על עטיית מסיכות על מנת שיוכלו להמשיך להגיע ולעודד את הקבוצות.

ארז כלפון 2. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
ארז כלפון 2/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, אמר: "המנהלת והקבוצות עושות מאמצים אדירים על מנת לשמור על כללי משרד הבריאות ולמעשה על הבריאות של כולנו ושל הסובבים אותנו. משחקי הכדורגל אשר משוחקים באויר הפתוח, הינם מקום בטוח עבור כולם, אם רק נקפיד ונשמור על כללי הבטיחות ועל עטיית מסיכות.

כמו כן, שר התרבות והספורט חילי טרופר הודיעה על מבצע להגברת האכיפה במגרשים. במסגרת מבצע זה, שוטרים ופקחים יתפרסו במגרשים ויקנסו את מי שלא יעמוד בהנחיות. בנוסף סוכם כי יתווספו סדרנים לאותם אירועים, וכי הכרוז יזכיר את ההנחיות ויזהיר מפני חלוקת דו"חות.


השר טרופר אמר: ""מי שחיי אדם יקרים לו ושהתרבות והספורט חשובים עבורו חייב להיות הראשון שמקפיד על בטיחות באירועים אלה. כל מי שרוצה לשמור על החיים ועל התרבות והספורט בארץ מוכרח להיות שותף בהקפדה על ההנחיות, כולל עטיית מסיכה. אנחנו רוצים להשאיר את עולמות התרבות והספורט פתוחים ועושים הכל על מנת לאפשר להם להתקיים בבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully