וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האובססיה של פרס, הזעם של פ.ס.ז' והלחץ על אל חלאיפי: הפרטים מאחורי "מבצע אמבפה"

נשיא ריאל הקדיש חלונות שלמים כדי להנדס את העסקה, נשיא פ.ס.ז' מרגיש נבגד על ידי משפחתו של הכוכב אבל יודע: "ההחלטה ההגיונית" היא למכור אותו. ומה הפשרה שהוא מציע?

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

הקיץ יוצא הדופן שעובר על הכדורגל העולמי נמשך, והפעם קיליאן אמבפה נמצא בעין הסערה, כשנראה שהפלירטוט הנצחי עם ריאל מדריד הופך סוף סוף למשא ומתן של ממש.

בימים האחרונים הגישו הבלאנקוס הצעה רשמית ראשונה על הכוכב הצרפתי בסך 160 מיליון יורו, ופ.ס.ז' אמנם דחתה אותה אבל הפרשה רחוקה מסיום ושתי הקבוצות מתכוננות לימים סוערים.

החתמת אמבפה, מסתבר, היא שיא המאוויים של נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס. "הוא נמצא באובססיה מוחלטת כלפיו", אמר גורם בכיר בריאל ל"אתלטיק". בכתבה נרחבת באתר גוללו את הסיפור המלא על "האובססיה": פרס הבהיר למאמן החדש-ישן קרלו אנצ'לוטי עוד לפני חזרתו לקבוצה שאמבפה הוא היעד מספר 1 שלו, ושכדי להחתים אותו הוא מתכוון לוותר על סרחיו ראמוס ורפאל וראן.

קיליאן אמבפה. GettyImages
"מרגיש אבוד". אמבפה/GettyImages

פרס קיווה שהשקת הסופר-ליג תניב לו רווחים נוספים שהיו אמורים לסייע במימון העסקה, אבל בכל מקרה הכין תוכנית גיבוי, כשמכר את מרטין אודגור לארסנל, ובקיצים קודמים קיבל לא מעט כסף בתמורה לאשרף חכימי וסרחיו רגילון. "כל ההעברות האלה ידועות במסדרונות ריאל מדריד כאלו שנועדו לממן את הגעת אמבפה", אומרים בריאל.

מצד שני, גם פ.ס.ז' הכריזה מלחמה. לפי "האתלטיק", נאסר אל חלאיפי יהיה מוכן להיכנס למו"מ רציני עם ריאל מדריד רק אם תציע 200 מיליון יורו ומעלה. כל סכום אחר, אמור להשאיר את אמבפה בצרפת עד תום חוזהו המקורי. אל חלאיפי האמין שצירופו של ליאו מסי והאפשרות לשחק לצידו ולצד ניימאר תשכנע את אמבפה לחתום על חוזה מפלצתי חדש לחמש שנים, אבל הצרפתי הסילוני לא התרשם, ורוצה להוביל קבוצה משלו - במיוחד את ריאל מדריד אותה אהד מילדות.

לפי הדיווחים האחרונים, פ.ס.ז' מתאימה את עצמה למצב ומגבשת הצעה חדשה לאמבפה, שתספק את מטרותיו בטווח הקצר. לפני ההערכות, מדובר בחוזה עד סוף 2023, שיאפשר לו למקסם את שיתוף הפעולה עם מסי ולהצטרף לריאל מדריד לאחר מכן. יחד עם זאת, "היחסים בין אמבפה לפ.ס.ז' עומדים למבחן", משום שבכירי המועדון מצויים ביחסים מתוחים עם בני משפחתו של אמבפה, ואף זועמים על התנהלותם.

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 25.8: ריאל מכינה הצעה שנייה על אמבפה, לבנדובסקי יחליפו בפ.ס.ז'?

לכתבה המלאה
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
האובססיה החדשה. פרס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

מצד שלישי, יש בפ.ס.ז' מי שמייעץ לאל חלאיפי לוותר ולנצל את ההזדמנות הכלכלית שניצבת בפני המועדון. אל חלאיפי מתעקש שאמבפה ישלים את חוזהו בפ.ס.ז', אבל כעת הקבוצה יכולה לקבל עליו תמורה, ובמועדון לוחצים עליו לקבל את "ההחלטה ההגיונית".

ובין לביו, עומד קיליאן אמבפה עצמו. לפי "האתלטיק", החלוץ "מרגיש אבוד" בתקופה האחרונה, וחש בלבול למרות שברור לו שהוא המרוויח העיקרי מהסיטואציה: אם יחליט להישאר בפ.ס.ז', יוכל לעשות זאת תמורת כמעט כל שכר שינקוב בו; אם יעבור לריאל מדריד בקיץ הקרוב, יגשים חלום ילדות; ואם הגשמת החלום תידחה לקיץ, הוא יוכל לקבל מריאל מענק חתימה שמן יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully