וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג בפוסט חריף: "אם אתם אוהדי לה פמיליה, אעזוב"

25.8.2021 / 10:21

בעלי בית"ר ירושלים: "הכל התהפך כשהחתמתי שחקן עם שם של מתאגרף על והשתיקה שלכם רועמת". הארגון יחרים את המשחק נגד הפועל באר שבע

תקציר מגביע הטוטו: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 7:6 (פנדלים)/ספורט1

העימות בין בעלי בית"ר ירושלים לארגון האוהדים "לה פמיליה" נמשך. יומיים לאחר שהמועדון שלח מכתב התראה לפני תביעה בגובה שני מיליון שקלים לאחד מראשי הארגון, הבוקר (רביעי) פרסם משה חוגג פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו פירט על פגישה שנערכה בין הצדדים.

אוהדי בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
אוהדי בית"ר ירושלים נדרשים להצביע ברגליים ביום ראשון נגד הפועל באר שבע/אודי ציטיאט

כך כתב משה חוגג בפנייתו לקהל הרחב של בית"ר ירושלים: "סיכום תמציתי של פגישה שארכה כשעתיים עם לה פמיליה לאחר שהצעתי לוותר על 90% מהעונשים, בתמורה להתנצלות והתחייבות להפסקת האלימות והגזענות אחת ולתמיד.

"לה פמיליה: אנחנו רוצים שלום
חוגג: גם אני, מה אתם מוכנים לתת?
לה פמיליה: כלום
חוגג: ומה אתם רוצים בתמורה לכלום?
לה פמיליה: הכל.

אין עם מי לדבר".

חוגג המשיך: "חשבתי שאני רוכש מועדון עם קהל ענק ומגוון, גם לה פמיליה בתוכו כמובן וחשבתי שאני אוכל להסתדר איתם, שנתיים ראשונות נתתי להם הכל, כסף לתצוגות, קדימות בכרטיסים, כל שביקשו, באותם ימים נקראתי 'המשיח', 'מלך' ועוד שלל תארי כבוד. בדקה שהעזתי להחתים שחקן נהדר בעל שם של מתאגרף על, הכל התהפך במכה; כשניסיתי להכניס שותף שיכניס מאות מיליונים למועדון, זה כבר הגיע לנקודת אל חזור ומשם הדרך למצב היום הייתה קצרה מאוד.

"קללות מזעזעות נגד הבת שלי, בת ה-4, קללות והכפשות על אשתי היקרה, איחולי מוות לשלושת ילדיי היקרים. אוהדים בוגרים, חלקם מבוגרים ממני, עומדים ומקללים אותי ואת יקיריי 90 דקות, את כל זה ועוד הרבה אני ומשפחתי סופגים כבר תקופה ארוכה. לא משעמם לי בחיים ולא חסר לי מה לעשות עם עשרות מיליוני שקלים שאני משקיע כל שנה במועדון.

שייח חמד בן חליפה אל נהיאן, משה חוגג. וואלה, אתר רשמי, עיבוד תמונה
חוגג ושייח' בן ח'ליפה. "כשניסיתי להכניס אותו, הגיעה נקודת אל חזור"/עיבוד תמונה, וואלה, אתר רשמי

"במקום להתעסק בכדורגל, אני מתעסק במלחמה עם ארבעה חוליגנים, בעיקר כי אתם נותנים להם משקל במקום לברך את המהלכים למגר את המוניטין הרע העולמי שאנשים כאלו עושים לכולכם. כולכם מוכתמים מההתנהגות שלהם. כולכם מקוטלגים כגזענים אלימים כשמישהו שומע שאתם אוהדי בית"ר. השתיקה שלכם רועמת. אם אתם אוהדי לה פמיליה, הגעתי למקום הלא נכון - אפסיק להשקיע את כספיי ואפנה את הדרך להבא בתור, אם יש כזה בכלל.

"אם אתם אוהדי בית"ר ירושלים, אני מצפה שתתמכו במועדון. לא בי, במועדון. תגיעו למשחקים ותעודדו את השחקנים, כשאתם מאחורי המועדון קשה עד בלתי אפשרי לנצח אותנו, אתם לבד שווים יותר מ-10 נקודות בעונה. אנא ענו לי, ענו לעצמכם, האוהדי בית"ר ירושלים אתם או אוהדי בית"ר לה פמיליה. תשובתכם קריטית לעתיד של בית"ר ירושלים ונקבל אותה באצטדיון טדי ביום ראשון במשחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע", סיכם בעלי בית"ר ירושלים.

יש לציין כי תגובת לה פמיליה פורסמה במהרה ובה הודיע הארגון כי יחרים את המשחק נגד הפועל באר שבע: "סיכום תמציתי של פגישה שארכה כשעתיים עם משה חוגג:

"לה פמיליה: כולם רוצים שלום לטובת הקבוצה
חוגג: גם אני, מה אתם מוכנים לתת?
לה פמיליה: הכל! כל מה שנתנו עד עכשיו, את הזמן שלנו, את הכסף שלנו, את החיים שלנו על חשבון המשפחות שלנו ואת הגרון שלנו 90 דקות!
חוגג: ומה אתם רוצים בתמורה ?
לה פמיליה: רק לחזור למגרשים כדי לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב בעולם
חוגג: (בנימה של שופט) אמתיק לכם את העונש.... ונראה.

אוהדי בית"ר ירושלים עם שלט נגד הבעלים משה חוגג. ברני ארדוב
שלט ביציע בטדי. המאבק מחריף/ברני ארדוב

"אתמול בשעת הלילה המאוחרת נערכה פגישה ומאמצים רבים להגיע להסדר עם הבעלים אך ורק שטובת הקבוצה לנגד עניינו ולצערנו הרב לא הצלחנו להגיע לעמק השווה עקב דרישות מוגזמות ולא הגיוניות מבעלי הקבוצה.

למרות כל השמועות, בפגישה שהייתה ביום ראשון עם אוהדים 'מובילים', נאמר להם דברים שונים לחלוטין ממה שנאמר לנו בפגישות סגורות. אותם אוהדים שישיבו מול ההנהלה ביום ראשון, קיבלו אינפורמציה שגויה לחלוטין מהמציאות הקיימת ואלו אף עברו שטיפת מוח בכל הקשור לארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully