וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מונס דאבור תחוסל? "נבחרת ישראל זה לא מקום לסגור חשבונות"

25.8.2021 / 9:22

גורמים בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל הביעו תקווה שדאבור יחזור לסגל לקראת ההתכנסות הקרובה: "אף אחד לא מציב אולטימטום ותנאים למונס למעט ההמלצה שיסביר דברים רק לחבריו לנבחרת. לזימונו יש משמעות הרבה יותר רחבה מאשר עוד שחקן בסגל"

תקציר: נבחרת ישראל מביסה 1:4 את מולדובה אחרי שנקלעה לפיגור/ספורט 1

גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל הביעו הבוקר (רביעי) תקווה שסוגיית זימונו המחודש של מונס דאבור לנבחרת ישראל, תסתיים בצורה חיובית כשהחלוץ חוזר לסגל והפרשה מחוסלת. "לחזרתו של מונס דאבור לנבחרת יש משמעות יותר רחבה מעוד שחקן שחוזר לסגל ולכן צריך לגמור את הנושא הזה ולהחזיר את השקט לנבחרת", כך אמר הבוקר (רביעי) גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל כשהוא מכוון לכך שמעבר לפן המקצועי יש כאן סוגיה הרבה יותר מורכבת של הימצאות יהודים וערבים יחד בנבחרת ישראל.

"הדבר האחרון שצריך להגיע אליו זה ששחקן לא ירצה להיות בנבחרת כי הוא מרגיש לא בנוח ממשהו שהוא ביטא", המשיכו בנבחרת ובהתאחדות לכדורגל. "מונס כבר הסביר את דבריו לפני כמה חודשים והמלצנו לו להסביר שוב את דבריו בפני חבריו. אף אחד לא כופה עליו מסיבת עיתונאים פומבית ואיש לא מציב לו אולטימטום. אם הוא מרגיש נוח לחזור, אנחנו נדע לדאוג שיהיה לו הכי נוח לחזור. מונס אמר את דבריו או כתב את דבריו ברגע אחד של סערת רוחות. הוא הסביר כבר מה התכוון לומר ואף אחד לא מתכוון לאיים עליו שהוא צריך להסביר שוב, בטח לא לתקשורת. נבחרת ישראל זה לא מקום לסגור חשבונות. הכדור במגרש של מונס ואם הוא מרגיש שלם ונוח לחזור, בתקווה שזה אכן מה שיקרה, אנחנו נדע לקבל אותו בזרועות פתוחות".

שחקן נבחרת ישראל, מונס דאבור. דני מרון
מסר של פיוס. דאבור/דני מרון

כך או אחרת, בין אם דאבור יחזור לסגל הנבחרת ובין אם יעדיף לוותר גם הפעם, מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר שנמצא איתו בקשר רצוף יסביר הכל במסיבת העיתונאים שיקיים ביום שישי בצהריים אחרי פרסום הסגל לקראת המשחקים מול איי פארו, אוסטריה ודנמרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully