וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הטבה אצל אנסה ויחזקאל. קלטינס מועמד לפתוח כמגן שמאלי

25.8.2021 / 8:30

בבאר שבע מעריכים ששני שחקני ההתקפה יהיו כשירים לאנורתוזיס (חמישי, 20:00, ספורט 4), אלחמיד לא התאמן. בקבוצה רוצים לסגור את עסקת הלדר לופס ב-48 השעות הקרובות

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה בחצי גמר גביע הטוטו/ספורט1

שיפור במצבם של יוג'ין אנסה ושגיב יחזקאל שימריאו לפני הצהריים עם הפועל באר שבע לקפריסין לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00, ספורט 4) מול אנורתוזיס פמגוסטה בגומלין פלייאוף הקונפרנס ליג. שני השחקנים הקדמיים של הפועל באר שבע שסבלו לאורך השבוע מכאבים חזקים בקרסול, הצליחו לסיים אמש את האימון ואנסה אפילו נשאר לערוך אימון בעיטות, כך שבהפועל באר שבע מעריכים שהם יעמדו לרשות המאמן רוני לוי שיצטרך להחליט אם לפתוח עם שניהם או לשלב אחד מהם בחלק השני של המשחק.

מי שלא התאמן אתמול, אבל ימריא גם הוא לקפריסין הוא חאתם עבד אלחמיד שסובל מכאבים בברכו והערב באימון המסכם שייערך בקפריסין, יוחלט אם הוא יכול ליטול חלק במשחק ולכמה דקות. אלחמיד שיחק כזכור במשחקים האחרונים כמגן שמאלי, על פי בקשת הצוות המקצועי, ובהפועל באר שבע היו רוצים שימלא את המשבצת החסרה גם מחר, אבל ספק אם הוא יוכל לפתוח גם בשל מצב ברכו ולא פחות כי לא התאמן מאז המשחק בבאר שבע ביום חמישי שעבר.

במידה שיוחלט כי אלחמיד אכן לא יעלה בהרכב, מי שאמור לפתוח כמגן שמאלי מחר הוא דווקא דוד קלטינס ששמו כבר נקשר למעבר אפשרי להפועל חיפה. אביב סולומון שיחק בתפקיד המגן השמאלי ביום ראשון בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה, אבל כאמור ההעדפה תהיה לקלטינס שכבר שיחק הקיץ באירופה בתפקיד הזה.

דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. דני מרון
יוסט שמאלה? קלטינס/דני מרון

ללא קשר לכך, בהפועל באר שבע מקווים לסיים ב-48 השעות הקרובות את המגעים לצירופו של המגן השמאלי הפורטוגלי הלדר לופס שאמור להגיע מא.א.ק אתונה. בין הפועל באר שבע למועדון היווני התקיים משא ומתן על אופן השחרור של לופס מאחר שללופס יש חוזה בקבוצה בגובה של 400 אלף יורו נטו לעונה הבאה והפועל באר שבע לא מוכנה לקחת את כולו, אלא רק להשתתף בשכר. בכל מקרה גם המנהל המקצועי אליניב ברדה וגם המאמן רוני לוי תמימי דעים שמדובר בשחקן זר טוב לעמדת המגן השמאלי שיכול לסייע להפועל באר שבע בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully