וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גל אראל צפוי להיעדר כשישה שבועות, טהא: "אחזור חזק יותר"

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 10:11

הקבוצה נשמה לרווחה מתוצאות ה-MRI של הקפטן, שסובל רק מחבלה בברכו. לואי טהא שגמר את העונה: "אחת הבשורות הכי קשות לכדורגלן"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה בחצי גמר גביע הטוטו/ספורט1

קצת בשורות טובות להפועל חיפה. הקבוצה הודיעה הבוקר (רביעי) שבדיקת ה-MRI שהקפטן עבר הלילה גילתה שהוא סובל מחבלה בלבד בברכו, והוא צפוי לחזור למגרשים בעוד כשישה שבועות. אראל ירד בדמעות אחרי שנפצע בברכו והוחלף בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע ביום ראשון וחשש ששוב סבל מקרע בברצועות, אך לשמחתו האבחנה היתה שונה.

כזכור, אתמול התבשרה הפועל חיפה שלואי טהא, שנפצע גם הוא בברכו באותו משחק מול הקבוצה ממנה הגיע הקיץ, גמר את העונה עוד לפני שהחלה, מכיוון שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך, קרע ברצועה הצידית וכן פגיעה במיניסקוס. בהודעת הפועל חיפה נכתב: "המועדון מאחל ללואיי וגל החלמה מהירה ושיבה מהירה למגרשים".

גל אראל שחקן הפועל חיפה. דני מרון
פציעה קשה, אבל לא קשה במיוחד. גל אראל/דני מרון

הבוקר פרסם טהא התייחסות לפציעה הקשה שספג: "קיבלתי את אחת הבשורות הכי קשות לכדורגלן. 'צולבת'. אף שחקן לא רוצה לשמוע את המילה הזו, אבל לצערי נכנסתי לרשימה חסרת המזל והמכובדת הזו של שחקנים שקרעו את הרצועה הצולבת בברך. כרגע אני יושב בבית ועדיין מעכל, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני כבר חושב קדימה, מתכנן את החזרה, יודע שאחזור חזק יותר, טוב יותר, עם עוד יותר תשוקה ורצון. את מה שהיה אני לא יכול לשנות, אבל יכול לקחת את הגורל בידיים ומכאן רק להתרומם. עכשיו עם הפנים קדימה, לטיפול, לשיקום, לחזרה. אני כבר מדמיין את המשחק הראשון שלי אחרי החזרה. תודה לכולם על הודעות התמיכה, על הדאגה והאכפתיות. מעריך את זה מאוד. רק בריאות לכולם".

אתמול סיכם קווין טאפוקו את תנאיו בקבוצה ויחזור לקדנציה שנייה. הקשר שיחק אצל האדומים לפני שנתיים כמושאל מהפועל באר שבע ועדיין חתום בשורות המועדון מהדרום. הוא הושאל בעונה שעברה לגרנובל מהליגה השניה בצרפת וכעת חיפש קבוצה חדשה. כל שנותר לסכם כעת זהו השחרור של השחקן מהפועל באר שבע, שייתכן ותפצה אותו במשכורת או שתיים, שכן חוזהו גבוה ועומד על 190 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully