וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה ובספרד החליטו: שחקנים לא ישוחררו למדינות אדומות

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 23:34

נבחרות ברזיל וארגנטינה בצרות: הפרמיירליג ו"לה ליגה" יתמכו בקבוצות שלא יאפשרו לשחקנים לטוס למקומות מוכי קורונה. עם זאת, בינתיים מסי וניימאר יוכלו להגיע

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

כשמשחקי מוקדמות המונדיאל באופק, מסתמן כי הנבחרות ייאלצו להסתדר ללא מרבית הכוכבים הבכירים שלהן: הליגה הספרדית הודיעה הערב (שלישי) כי תתמוך בקבוצות שיחליטו לא לאפשר לשחקנים לטוס למדינות אדומות. בכך, "לה ליגה" הצטרפה לפרמיירליג שהכריזה על החלטה זהה שעות ספורות לפני כן.

יש לציין כי בדרום אמריקה, למשל, מדינות רבות נחשבות כרגע אדומות מבחינת היקף התחלואה בקורונה וביניהן ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, אורוגוואי וקולומביה. כמובן שההתנגדות לטיסות תקפה גם למדינות ביבשות אחרות, כדוגמת מצרים שגם היא אדומה והנבחרת שלה צפויה לקיים שני משחקי מוקדמות בתחילת ספטמבר.

ליאונל מסי שחקן ארגנטינה עם ניימאר שחקן ברזיל. Buda Mendes, GettyImages
בינתיים, הם רשאים לנסוע. מסי וניימאר/GettyImages, Buda Mendes

ב-5 בספטמבר, ברזיל תארח את ארגנטינה בשחזור גמר הקופה אמריקה האחרון ועל פי החלטת הליגות באנגליה ובספרד, בין השמות שיחסרו אפשר למצוא את פאפו גומס, רודריגו דה פול, כריסטיאן רומרו וג'ובאני לו סלסו בצד של האלביסלסטה, ואת רוברטו פירמינו, גבריאל ז'סוס וקאסמירו אצל הסלסאו, בין השאר. יחד עם זאת, נכון לעכשיו ליאו מסי וניימאר יוכלו להתייצב לנבחרות, שכן בצרפת טרם הטילו וטו על שחרור שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully