וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן ESPN על דני אבדיה: "הוא צועד בדיוק במסלול שצפיתי לו"

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 19:32

פראן פראשילה הביע אופטימיות לגבי עתידו של הישראלי בליגה הטובה בעולם: "הקריירה שלו תהיה דומה לזו של דנילו גלינארי. אם יהפוך לרוצח בקליעה, הוא יהיה שחקן סולידי"

תגובות לפציעתו של דני אבדיה/האתר הרשמי של וושינגטון

העונה השנייה בוושינגטון וויזארדס צפויה להיות מאתגרת עבור דני אבדיה. מצד אחד, העזיבה של ראסל ווסטברוק אמורה לאפשר לישראלי לגעת יותר בכדור ולעמוד פחות בפינה, אולם מצד שני, בעמדת הפורוורד נוצר עומס לא קטן עם הגעתו של קייל קוזמה במסגרת הטרייד על ווסטברוק והבחירה בקורי קיספרט בדראפט האחרון. פרשן ESPN פראן פראשילה, שהביע את אהדתו לאבדיה עוד לפני שנבחר על ידי הוויזארדס אשתקד, סיפק תחזית אופטימית לגבי הישראלי גם לקראת העונה הקרובה.

"הוא ילד נהדר. מאוד ביקורתי כלפי עצמו. אני חושב שהוא רק מעכל הכל עכשיו, כי הוא לא חווה את עונת הבכורה שלו ב-NBA בדרך הנורמלית בגלל הקורונה", אמר פראשילה. "כשיש בידוד, אתה מגיע למלון ולא יכול לצאת, הארוחות מוזרמות אליך פנימה. זו הייתה שנה ייחודית עבורו וכמובן שהוא נפצע בסופה, בתקופה שהוא שיחק בה הרבה דקות. דני צועד בדיוק במסלול שצפיתי לו. לא ציפיתי שהוא יהפוך לכוכב. אני חוזה שדני יעשה קריירה כמו זו של דנילו גלינארי. דנילו קלע 15.9 נקודות למשחק בממוצע בקריירה, אני חושב שדני יתפתח למשהו כזה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Alex Menendez, GettyImages
העונה השנייה תהיה מבחן עבורו. דני אבדיה/GettyImages, Alex Menendez

הפרשן המשך: "חשוב מאוד שיהיה לו מחנה קדם עונה אמיתי. הוא כל כך צעיר, יש לו כישרון, רק הקליעה צריכה להשתפר. הוא צריך להפוך לסוג של רוצח בקליעה. אם יהפוך לאחד כזה, הוא יהיה שחקן סולידי מאוד בליגה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully