וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לצד מסי? מבחינת אחד מבעלי פ.ס.ז' זה יכול לקרות

חמד בן ח'ליפה אל ת'אני פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה בה נראים השניים במדי סן ז'רמן תחת הכיתוב "אולי" בשלוש שפות. סוכנו של הפורטוגלי נואש למצוא לו קבוצה שתוכל לשלם את שכרו, כשמנצ'סטר סיטי נראית כאופציה המתאימה ביותר

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

האם פריז סן ז'רמן בדרך להפוך לקבוצת הכוכבים הגדולה בכל הזמנים? חמד בן ח'ליפה אל ת'אני, מבעלי הקבוצה הצרפתית והאיש שאישר כי ליאונל מסי עובר לצרפת מברצלונה, פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה משותפת של מסי ורונאלדו עם חולצות של פריז סן ז'רמן תחת הכיתוב "אולי?".

התמונה עלתה לחשבון של אל ת'אני בדיוק בתקופה בה השמועות סביב עזיבה אפשרית של הכוכב הפורטוגלי את יובנטוס הולכות ומתחזקות.

על אף הכחשות מצד בכירים בגברת הזקנה, רונאלדו לא פתח במהלך משחק הליגה האחרון של יובנטוס מול אודינזה ולאור העובדה שפ.ס.ז' היא בין הקבוצות היחידות בעולם שיכולות להרשות לשלם את השכר שדורש רונאלדו - האפשרות כי שני השחקנים הגדולים ביותר בדור האחרון ישתפו פעולה באותה קבוצה, מתחילה להיראות מציאותית.

על פי "קוריירה דלו ספורט", סוכן העל ז'ורז'ה מנדש במירוץ נגד השעון כדי למצוא קבוצה שתסכים לשלם לרונאלדו שכר עונתי של 31 מיליון יורו. ב"גאזטה" טענו כי פ.ס.ז' כלל לא בתמונה וזה משאיר לרונאלדו אופציה של חזרה למנצ'סטר, אבל כזו מפתיעה, דווקא לשורות סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully