וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמסגור ובריית'ווייט בסגל דנמרק לישראל, דמיר ואלאבה באוסטריה

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 15:37

צמד שחקני ההתקפה נכללו בסגל הסקנדינבי לצד שמייכל וקיאר, אריקסן נותר בחוץ. החלוץ בן ה-18 של ברצלונה ומגן ריאל מדריד ישחקו לצד ארנאוטוביץ' וסאביצר

תקציר: באיירן מינכן - פ.צ. קלן 2:3/ספורט1

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל יפרסם רק ביום שישי את הסגל שלו לקראת המשחקים נגד איי פארו, אוסטריה ודנמרק במסגרת מוקדמות המונדיאל בתחילת ספטמבר. היום (שלישי) האוסטרים פרסמו את הסגל שלהם לקראת המפגש מול ישראל ב-4.9, ולאחר מכן עשו זאת גם הדנים, שיארחו את ישראל ב-7.9.

יוסוף דמיר שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
הפנים המרעננות בסגל האוסטרי. יוסוף דמיר/GettyImages, Quality Sport Images

השמות הבולטים בסגל האוסטרי הם כמובן של דייויד אלאבה בלמה החדש של ריאל מדריד, מרקו ארנאוטוביץ' החלוץ הוותיק שחתם הקיץ בבולוניה ומרסל סאביצר שחקנה המצוין של לייפציג. השם המעניין בסגל הוא יוסוף דמיר, החלוץ בן ה-18 בלבד שחתם הקיץ בברצלונה הגדולה. מי שנותר מחוץ לסגל הוא סשה קלאידז'יץ', חלוצה הפצוע של שטוטגרט.

האוסטרים יגיעו למשחק בישראל אחרי קמפיין מפתיע ומוצלח ביורו, שם הם הודחו בשמינית הגמר עם הפסד 2:1 בהארכה לאיטליה, הנבחרת שהמשיכה לזכייה בטורניר. את מוקדמות המונדיאל פתחו האוסטרים עם 2:2 מול סקוטלנד, 1:3 ביתי על איי פארו החלשה אך במחזור הקודם שנערך במרץ האוסטרים חטפו מפלה של 4:0 ביתי מול דנמרק.

הנבחרת הדנית, שהפתיעה את אירופה ביורו האחרון והגיעה לחצי הגמר, שומרת על מרבית השחקנים שלקחו חלק באותו הטורניר. כריסטיאן אריקסן כמובן עדיין לא שב למגרשים לאחר אירוע הלב שעבר, אך מי שירש את מקומו במרבית חלקי הטורניר, מיקל דמסגור, נכלל. בנוסף ניתן למצוא בסגל את מרטין בריית'ווייט, שהפך לשחקן הרכב בברצלונה בפתיחת העונה. כוכבים נוספים של הנבחרת ביורו כמו קספר שמייכל, סימון קיאר ופייר הוייביירג גם כן יפגשו את נבחרת ישראל.

שחקן ברצלונה מרטין ברייתוייט מול שחקן אתלטיק בילבאו אלכס ברנגר. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שחקן ברצלונה מרטין ברייתוייט מול שחקן אתלטיק בילבאו אלכס ברנגר/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

כזכור, דנמרק הפסידה 2:1 לאנגליה לאחר הארכה בחצי גמר היורו, אך עוד לפני הטורניר היא פתחה בצורה נהדרת את קמפיין מוקדמות המונדיאל. אחרי שלושה מחזורים, הסקנדינבים מחזיקים במאזן מושלם ויחס שערים יוצא דופן של 0:14. בחלון המשחקים הקודם שנערך בחודש מרץ, הדנים ניצחו בבלומפילד 0:2 את נבחרת ישראל, התפוצצו עם 0:8 על מולדובה, והביסו את אוסטריה בווינה 0:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully