וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 10 חודשים בחוץ: אנסו פאטי חזר להתאמן עם ברצלונה

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 14:01

החלוץ הצעיר שנפצע בצורה קשה בעונה החולפת ועבר ארבעה ניתוחים, עשוי לעמוד לרשותו של קומאן אחרי פגרת הנבחרות (בחוץ מול סביליה). מצוקת בלמים לפני חטאפה

תקציר: באיירן מינכן - פ.צ. קלן 2:3/ספורט1

הקיץ הנוכחי לא היטיב עם אוהדי ברצלונה, וזה בלשון המעטה. במועדון מנסים לעכל את העזיבה של ליאו מסי, אבל הבוקר (שלישי) במועדון שמחו לראות באימון פנים חדשות ישנות: אנסו פאטי. החלוץ הצעיר הספיק לרשום רק שש הופעות בליגה בעונה שעברה לפני שנפצע ונעדר לא פחות מעשרה חודשים אחרי שעבר ארבעה ניתוחים.

היום פאטי כאמור התאמן לראשונה עם חבריו מאז הפציעה הקשה וב"קאדנה סר" טוענים שהוא צפוי גם לחזור לשחק אחרי פגרת הנבחרות, כלומר עשוי להיות זמין לרשותו של קומאן במשחק הקשה של הקטלאנים בחוץ מול סביליה ב-11.9. פאטי כזכור עשה את עונה הפריצה שלו ב-2019/20 כשהוא רק בן 16 ו-298 ימים.

אנסו פאטי באימון ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
כמה שבברצלונה התגעגעו אליו. אנסו פאטי באימון/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

פאטי כבש את שער הבכורה שלו בליגה בגיל 16 ו-318 ימים והפך בכך לכובש השלישי הכי צעיר בהיסטוריה של המועדון. החלוץ הצעיר שהשתייך לסגל של נבחרת ספרד הבוגרת, סומן כבר כיורשו של מסי וכעת, אחרי שהארגנטינאי עזב, במועדון מקווים שהוא באמת העתיד שלו.

עוד לפני פגרת הנבחרות, ברצלונה תארח את חטאפה למשחק קל על הנייר שבו קומאן ייאלץ להסתדר בהרכב חסר. חוץ מפיקה הפצוע ואריק גרסיה המושעה - צמד הבלמים הבכיר, המאמן ההולנדי יצטרך להסתדר גם ללא פדרי שיצא לחופשה בגלל העומס העצום עליו אחרי ששיחק גם באולימפיאדה, גם ביורו וגם ביורו הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully