וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם שייך לוותיקים? בני סכנין רוצה לשחזר את הימים היפים

24.8.2021 / 13:30

אם בתחילת הקיץ בסכנין היו מודאגים מעזיבה של שחקני מפתח, הרי שהמשכו נטע הרבה אופטימיות במועדון שבונה על שחקנים ותיקים ומנוסים כמו מרואן קבהא ובירם כיאל, שלא הסתנוור מהחיזור של באר שבע. פרויקט פתיחת העונה נמשך עם הקבוצה של שרון מימר, שהפעם מכוונת גבוה

תקציר: בני סכנין - עירוני קרית שמונה 3:2/ספורט 1

הגיעו: מרואן קבהא, איברהימה קונטה, רז שטיין, אנטה פוליץ', עומרי בן הרוש, אנתוני וארן, ריצ'רד גאג'ה, ארי מורה, גד עמוס, גאבי ג'ורי, ניר לקס, ניקולה צ'ירקוביץ', עבדאללה ג'אבר.

עזבו: דניאל טוויזר, סבסטיאן ולאסקס, עלי עוסמאל, איהאב שאמי, אוסמה חלאיילה, חסן חילו, מוחמד סייד, לוקאס שפנדלהופר, דיין קלי, עטאא ג'אבר, נייג'ל האסלביינק, איקוום אוטין, איסמעיל ריאן, ראמי חמאדה.

מה עשיתם בקיץ

אם בתחילת הקיץ בבני סכנין היו מודאגים מעזיבה של לוקאס ספונדלהופר, איאהב גנאים ואוסמה חלאיילה, הרי שהמשך עונת המלפפונים הייתה מאוד מבטיחה. מרואן קבהא היה במשא ומתן שפוצץ, אך התעקשות של הנהלת סכנין הביאה להבנות וקבהא חתם בקבוצה. גם זרים מבטיחים כמו אנטה פוליץ' וניקולה צ'ירקוביץ' צריכים לשדרג משמעותית את ההגנה ובמקום חלאיילה שהוכיח בשנה שעברה שהוא כשרוני אך עדיין בוסר, הגיע אנתוני וארן בעל הניסיון שיכול בהחלט להוות תחליף ראוי לחלאיילה הצעיר.

בהגנה הגיע עוד שחקן עם ניסיון בדמות עומרי בן הרוש, וכן עבדאללה ג'אבר שהוכיח יכולת טובה בהפועל חדרה. אם כל זה לא מספיק, בהתקפה ארי מורה הברזילאי שהגיע נראה כאחד שיכול להפוך לזר המפתיע של העונה. אז העונה אמנם כבר בפתח, אך הקיץ של סכנין עדיין לא הסתיים ונסיכת המגזר עדיין מחפשת חלוץ וקשר נוסף, כשהפנטזיה שלה היא לצרף את מוחמד עוואד. אחרי כל מסע הרכש, בסכנין הצליחו גם להשאיר בשלב הזה את גנאים וגם את בירם כיאל שהיו מבוקשים מאוד בהפועל באר שבע, כשאליהם הצטרפו גם ניר לקס ואיברהימה קונטה במרכז הקישור וגד עמוס שצריך להתמודד עם מחמוד קנדיל על אפודת השוער הראשון.

שחקני בני סכנין, מרואן קבהא, בירם כיאל. לילך וייס רוזנברג
אמורים להוביל את סכנין לחלק העליון של הטבלה עם הניסיון והאיכות שלהם. קבהא וכיאל/לילך וייס רוזנברג

תסריט אופטימי


בני סכנין חוגגת במגרש והחבר'ה הוותיקים מוכיחים שהעולם לא שייך רק לצעירים. במחזור האחרון של הפלייאוף סכנין מבינה שניצחון יעניק לה כרטיס לאירופה אחרי שנים של אכזבות, אצטדיון דוחא שוב מלא כמו בימים היפים ואפילו העימותים עם ההנהלה נשכחים והקבוצה מסיימת עם ניצחון ועם כרטיס יקר למוקדמות הקונפרנס ליג.


תסריט פסימי

טוב נו, אז העולם באמת שייך לצעירים, הפרויקט הוותיק של סכנין קורס, הקהל ממשיך להדיר את רגליו מהאצטדיון וסכנין נאבקת עד השנייה האחרונה נגד ההישרדות. שרון מימר, כמו קודמיו, שוב לא מסיים את העונה וגם שחקנים כמו קבהא וכיאל מתחרטים על כך שלא מצאו את עצמם בקבוצה אחרת.

עוד בוואלה!

בני סכנין השתתפה בקמפיין עידוד התחסנות בחברה הערבית

לכתבה המלאה
מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
רק תהיה רגוע, חביבי. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

חיסון שלישי או בידוד

עומרי בן הרוש, מי שהיה עד לפני כמה שנים אחד משחקני ההגנה הכי מוערכים בישראל ונמנה על סגל הנבחרת, מצא עצמו בדעיכה מתמדת בשנים האחרונות ואחרי עונות לא טובות בלשון המעטה מצא עצמו בסכנין. עונה נוספת לא טובה תסמן את סיום הקריירה והתחנה הבאה ככל הנראה לא תהיה בליגת העל. אלא שעונה טובה במיוחד בקבוצה מתוקשרת ומסקרנת כמו סכנין, יכולה להחיות את הקריירה של בן הרוש.


הרגע שאסור שיחזור

אוקטובר 2020 הוכיח שכשמוחמד אבו יונס היו"ר מתרגז, קורים דברים לא טובים בלשון המעטה. אבו יונס שוב רתח על המאמן אלדד שביט והפעם בגלל שחקן רכש שהגיע מבלי שבקבוצה ידעו על בעיות לבביות שהיו לו. הטונים בין אבו יונס לשביט, כמו עם מאמנים רבים בעבר, עלו ואבו יונס אחר כך הצטער אבל שביט לא סלח ועזב את הקבוצה. אם בסכנין רוצים באמת למצב עצמם כקבוצה הישנה והטובה שהייתה בצמרת הכדורגל הישראלי, אבו יונס חייב להתמתן ברגעי כעס ולספור עד 10 לפני עוד עימות שהוא נאלץ להתנצל אחריו.


תחזית

הליגה השיווניות תביא לכך שסכנין לא תיאבק נגד ההישרדות ותסיים במקומות 4-7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully