וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים דואגת: "בסגל הנוכחי כולם כאן קונים נקודה נגד באר שבע"

24.8.2021 / 7:10

בבית"ר מודאגים ממצבת הפצועים והסגל החסר לקראת פתיחת העונה ביום א' אך חוששים יותר מהאווירה ("כל המשחק הקהל מקלל, מה הולך כאן?") והעובדה שהדברים מגיעים לחדר ההלבשה

תקציר מגביע הטוטו: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 7:6 (פנדלים)/ספורט1

1. בית"ר ירושלים ניצחה אתמול (שני) בפנדלים את נוף הגליל במשחק על המקום ה-13 בגביע הטוטו, אך לא לקחה יותר מדי דברים חיוביים מהמשחק. בשורה התחתונה בית"ר עד עתה כבשה רק שער אחד בשמונה משחקי הכנה וגביע הטוטו, והקבוצה עם הרבה מאוד בעיות ומעט מאוד פתרונות לקראת משחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע ביום ראשון (20:45, ספורט5).

ועדיין, אם יש משהו שמדאיג את אנשי המועדון יותר מהמצב המקצועי זאת האווירה מסביב. האווירה עם הקהל, הקללות, המלחמות והעובדה שהדברים מגיעים כבר לשיחות חדר ההלבשה של השחקנים ("כל המשחק הקהל מקלל, מה הולך כאן?") שחלקם עדיין צעירי וחסרי ניסיון ברמות הלחץ הללו. הדבר לא נותן שקט לאף אחד במועדון, שם מודים: "אין כאן סגל עם יותר מדי מנהיגים וכאלה שיידעו להתמודד באווירה כזאת, זה מתכון להתרסקות אבל זאת המציאות כרגע, נקווה שדברים ישתנו".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם איתמר ניצן. מאור אלקסלסי
סגל שלא מספיק לליגה. בית"ר/מאור אלקסלסי

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

שחקן בית"ר ירושלים עומר לקאו עם אוראל דגני. מאור אלקסלסי
הרבה לחץ, הרבה צעירים. בית"ר/מאור אלקסלסי

2. בשלב הזה בבית"ר חושבים אך ורק איך עוברים בשלום את המשחק עם באר שבע ביום א', או כמו שאמרו אתמול בקבוצה: "בסגל הנוכחי כולם כאן קונים נקודה נגד באר שבע". עמית כהן צפוי לעבור ניתוח אורתוסקופיה לאחר שנפגע במינסקוס, כמו לירן רוטמן. מעבר לכך, מיכאל אוחנה מתחיל לחזור לאימונים אך ייעדר, כמו גם מתאוסיניו, חליאופילו פלייטר שנמצא בבידוד וככל הנראה גם ירדן שועה.
אביאל זרגרי ינסה לערוך אימונים מלאים השבוע ואולי יוכל להתלבש ולהיות חלק מהסגל. בבית"ר אמרו אתמול: "מה שקורה עם הפציעות הופך את הפתרונות כרגע לבלתי אפשריים, כמה אפשר לאלתר?".

אם זרגרי יוכל לחזור לסגל, יחד עם חזרת מרקו ינקוביץ' והעובדה שריצ'מונד בואצ'י מתחיל להיכנס לעניינים, בבית"ר מקווים כי דברים יתחילו להיראות אחרת, אך מנגד גם יודעים כי הקבוצה תצטרך להתחזק במגן ימני וקשר נוסף, כאשר בנוגע לקשר הדברים תלויים גם במציאת קבוצות לסנטיאגו אוקמפוס ומתאוסיניו.

נכון לעכשיו, אוקמפוס אמור להיות זה שיפתח ב-11 נגד באר שבע. בבית"ר בודקים אופציות להחליפו והחלו בשיחות עם רעננה בנוגע לרועי הרמן הצעיר, כשגם דור אלו על הפרק. גם האפשרות שדוד קלטינס יצורף כמגן-קשר נמצאת על הפרק, אך שוב, בבית"ר יקבלו החלטות בהתאם לשחרר שחקנים.

עוד בוואלה!

ארווין קומאן: "אנחנו לא מוכנים לליגת העל, נראה מה יהיה בראשון"

לכתבה המלאה
מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חוליה חשובה במערך. ינקוביץ'/ברני ארדוב

3. בשלב הזה, עם כל הכבוד לכל השחקנים שיחזרו ולאילו שיצטרפו, לבית"ר עדיין חסר את השחקן שיידע לייצר מצבים. לא במקרה מצבת הכיבושים שלה כל כך ירודה. מרקו ינקוביץ' נעדר אתמול בשל צהובים, אך בשני המשחקים האחרונים ששיחק, בשל היעדרות אביאל זרגרי, נאלץ לשחק בעמדה אחוריות יותר ורחוק מהשער. בארבע העונות של ינקוביץ' בפרטיזן בלגרד הוא בישל 25 שערים ב-101 משחקים, נתון שכרגע אף שחקן בבית"ר לא יכול לספק, והיא תהיה חייבת קשר נוסף שיאפשר למונטנגרי לשחק בעמדה קדמית יותר (האגף המועדף עליו הוא ימין).

וינקוביץ' לא יספיק. בית"ר תצטרך עוד קשר משמעותי כדי שהקישור שלה יוכל לייצר שערים. כרגע לקבוצה יש קשרים שלא מסוגלים לתת כדור לגול וקבוצה שכמעט ולא מסוגלת לבעוט מחוץ לרחבה ולסכן את השער, מה שמותיר אותה בבעיה קשה בחלק הקדמי. כאשר ינקוביץ' יחזור לעמדה הטבעית, יחד עם ג'סי ובואצ'י שייכנס לעניינים, החלק הקדמי של בית"ר יוכל להיראות אחרת, במיוחד אם יגיע עוד קשר משמעותי לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully