וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל באר שבע: אלחמיד, אנסה ויחזקאל בספק לגומלין מול אנורתוזיס

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 8:24

24 שעות לפני ההמראה למשחק החשוב בקפריסין בגומלין פלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00, ספורט3), דאגה גדולה בהפועל באר שבע ממצב הכשירות של הבלם ושני שחקני ההתקפה שסובלים מרגישות בשריר ורק בהמשך יתברר אם חלה הטבה במצבם

תקציר: הפועל באר שבע - אנורתוזיס פמגוסטה 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע תמריא מחר (רביעי) בבוקר לקפריסין לגומלין מול אנורתוזיס פמאגוסטה כששלושה שחקנים שלה אינם בקו הבריאות. חאתם עבד אלחמיד, יוג'ין אנסה ושגיב יחזקאל בספק למשחק.
כל השלושה סובלים מרגישות בשריר ורק היום ניתן יהיה להעריך טוב יותר מה סיכוייהם לשחק במפגש החשוב מול אנורתוזיס בגומלין פלייאוף הקונפרנס ליג.

שחקני הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד, יוג'ין אנסה, דור מיכה. דני מרון
מי ישחק במפגש החשוב? אנסה, מיכה ואלחמיד/דני מרון

בצוות המקצועי העריכו אתמול כי לאנסה וליחזקאל סיכויים טובים לשחק בסופו של דבר, אך גם הם עדיין בספק גדול. בהפועל באר שבע סיימו את המשחק הראשון בין שתי הקבוצות ביום חמישי שעבר בתחושה טובה. אף שהמשחק הסתיים בתיקו מאופס, במועדון מאמינים שהם טובים יותר וצריכים לעבור. יחד עם זה ברור גם לרוני לוי שאימן בעבר את הקבוצה הקפריסאית שאנורתוזיס פמאגוסטה היא יריבה חזקה יותר משלאנסק ורוצלאב ולכן זו תהיה עדיין משוכה מאוד גבוהה.

כזכור העפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג תזכה את הפועל באר שבע בסכום מיידי של 16 מיליון שקל וזאת עוד לפני נקודות וזכויות שידור שאפשר לקבל בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully