וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שנייה: שון דאוסון חתם בבני הרצליה

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 10:41

אחרי שלוש שנים בחובנטוד בדאלונה, השחקן בן ה-28 (1.98) שב לליגת העל והצטרף לקבוצה שממנה יצא לספרד: "מגיע במטרה להחזיר את הקבוצה לצמרת הכדורסל הישראלי"

שון דאוסון חוזר לשחק במדי בדאלונה לראשונה מאז הפציעה/עמוד הטוויטר של חובנטוד בדאלונה

אחרי שלוש עונות במדי חובנטוד בדאלונה, שבמהלכן הוא בעיקר התמודד עם פציעות, שון דאוסון חוזר לליגת העל: השחקן בן ה-28 (1.98) חתם הבוקר (שני) בבני הרצליה, הקבוצה שממנה יצא לספרד בתום עונת 2017/18. בעונה החולפת, דאוסון רשם 3.3 נקודות ב-10 דקות בממוצע למשחק בליגה הספרדית, כאשר ביורוקאפ הוא שיפר את המספרים שלו ל-7.4 נקודות ב-14 דקות לערב ועזר לחובנטוד להעפיל לרבע הגמר במפעל.

כזכור, דאוסון היה מהישראלים הבולטים בליגה לפני שהתקדם לאירופה, והוביל את מכבי ראשון לציון לאליפות היסטורית ב-2016. במדי הרצליה, הוא סיים כמלך הסלים הישראלי בליגת העל עם 16.2 נקודות למשחק, לצד 5.5 ריבאונדים.

שחקן חובנטוד בדאלונה שון דאוסון. עמוד האינסטגרם של שון דאוסון, אתר רשמי
חוזר לליגת העל. שון דאוסון/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של שון דאוסון

"אני מאוד שמח לחזור לבני הרצליה, מגיע רעב ומלא במוטיבציה לקראת העונה הקרובה במטרה להוביל את המועדון בחזרה לצמרת הכדורסל הישראלי", אמר דאוסון לאחר החתימה. המאמן אורן אהרוני: "אני מאוד שמח שהצלחנו לצרף את שון, שחקן מוכח עם יכולות גבוהות. אני מאמין שהוא משלים את הסגל שנבנה פה בצורה טובה מאוד ויאפשר גם לו וגם לקבוצה להציג כדורסל מנצח".

המנהל המקצועי זופר אבדיה הוסיף: "אני רוצה לברך את שון על החזרה שלו לבני הרצליה ולאחל לו קודם כל בריאות והצלחה. הצטרפותו לקבוצה שלנו היא הצהרת כוונות לגבי המקום שאנחנו מכוונים ורוצים להגיע אליו השנה - חזרה לצמרת הכדורסל הישראלי, ואנחנו מצפים משון להוביל את הקבוצה לשם ולהוכיח שמקומו בטופ של הכדורסל הישראלי והאירופי. אנחנו שמחים ששון בחר בנו כקבוצה הבאה שלו ואני מאמין שביחד אנחנו יכולים להשיג דברים מאוד יפים השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully