וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה נחת בארץ

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 14:45

האיטלקי שהחליף את סטפנוס דדאס הכריז: "נרגש להתחיל". גלבוע\גליל החתימה את הגארד האמריקאי לונדון פראנטס

מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה לאחר נחיתתו בישראל/הפועל חולון

מאמן הפועל חולון, מאוריציו בוסקאליה, שהצטרף לקבוצה במקומו של סטפנוס דדאס, נחת היום (ראשון) בישראל והכריז: "שמח להגיע הנה ולחיות את האווירה הזו בכל יום, אני מוכן להתחיל בתחושות טובות למרות התקופה, אבל להיות כאן מרגיש שונה כבר מכל הסיפורים ששמעתי מאלו שדיברתי איתם בטלפון או בפגישות זום, אז אני מאוד נרגש להתחיל".

בוסקאליה הוסיף: "בתור מאמן של קבוצה איטלקית צעירה או של נבחרת הולנד במפעלים האירופאים זה דבר אחד, זה היה מאוד שונה ודבר יומיומי, כאן אני מכיר כבר את השחקנים ואת הצוות המקצועי ואני אפגש גם עם ההנהלה, זה יהיה מאוד חשוב להפוך לקבוצה מגובשת וזו המטרה שלי עכשיו".

מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה. הפועל חולון, אתר רשמי
הגיע ארצה. בוסקאליה/אתר רשמי, הפועל חולון

הפועל גלבוע גליל החתימה את הגארד האמריקאי לונדון פראנטס, 26, 1.88 מטר. פראנטס שיחק בעונה החולפת בקבוצת הפיתוח של סן אנטוניו, אוסטין ספרס ובעונת 2017/18 לבש את מדי קליבלנד קאבלירס ב-14 משחקים ב-NBA, בהם רשם 4.7 דקות בממוצע. הוא ינחת בישראל בהמשך השבוע.

פראנטס שיחק באירופה בלימוז' ושולה הצרפתיות ובבהצ'שהיר הטורקית. בקיץ 2019 הצטרף למחנה האימון של פורטלנד טריילבלייזרס, אבל לבסוף נופה מהסגל. הוא יצטרף לסגל שכבר כולל את הקפטן יותם חנוכי, מייקל בריסקר, בניה סרור, רום גפן, חן כלפון, נעם אביבי, אור קורנליוס, ג'ו צ'ילי, רוני הארל ונבו רוזנפלד.

גיא קפלן מאמן גלבוע/גליל: "פראנטס הוא רכז מנוסה באירופה עם הבנת משחק טובה, מנהל על המגרש שמתאים מאוד לסגנון המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully