וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון אחרי הניצחון: "יש לנו הרבה מקום לשיפור"

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 10:49

מאמן מכבי פתח תקוה לאחר ה-0:3 על עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו: "היו רגעים לא רעים". בקבוצה ינסו לצרף שני חלוצים לפני פתיחת הליגה

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט1

אחרי שלא הרשימה במשחקי גביע הטוטו, מכבי פתח תקוה הצליחה לסיים את דרכה במפעל בצורה חיובית, כשהביסה 0:3 את עירוני קרית שמונה אתמול (שבת). המלאבסים סיימו במקום ה-11 בגביע הטוטו וקיבלו מענק כספי של 170 אלף שקל.

בקבוצה היו מרוצים מהחלק ההתקפי, כאשר שני הזרים ג'יימס אדניי ולאמק בנדה שכבשו, קיבלו מחמאות מאנשי הקבוצה. עבור בנדה הייתה זו בכורה חלומית, לאחר שכבש 2 דקות בלבד אחרי שעלה כמחליף בפתיחת המחצית השנייה.

"היו לנו כמה רגעים לא רעים", סיכם המאמן גיא לוזון, "אבל יש לנו הרבה מקום לשיפור, גם בפן האישי וגם בפן הקבוצתי. תמיד טוב לנצח, כי זה טוב למורל ולאווירה, אבל אין שום קשר או השפעה בין המשחק שהיה כאן למשחק בשבוע הבא בליגה".

"גביע הטוטו היה קצת מאכזב בשבילנו, כי שאפנו לנצח יותר משחקים", אמר כובש השער הראשון ארד בר. "אני שמח שסיימנו ברגל ימין ושמח גם בשביל עצמי שחזרתי להבקיע", הוסיף הקשר.

שחקן סט. ג'ונסטון, גיא מלמד, מול שחקן סט. מירן ג'ייק דויל-הייס. רויטרס
מועמד. מלמד/רויטרס

בשבת תפגוש פתח תקוה שוב את קרית שמונה, הפעם במושבה, במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל ובקבוצה ממשיכים במאמצים לצרף שני חלוצים חדשים, אחרי פציעתו של דור ג'אן. שמו של גיא מלמד עדיין על הפרק, ובצוות המקצועי בוחנים גם הבאת חלוץ זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully