וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לקראת פרידה מאנדראס יאניוטיס? דיווח: "פנאתינייקוס מעוניינת לצרפו"

בתקשורת היוונית נכתב שמועדון הפאר מאתונה שוקל את צירוף השוער, שמחזיקת הגביע מקווה להשתחרר מחוזהו. וגם: בפולין נכתב שקמיל גרוסיצקי סירב להצעה של הצהובים

תקציר: שחטיור קרגנדי - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

האם מכבי תל אביב בדרך לפתרון מול השוער היווני אנדראס יאניוטיס? לפי דיווח הבוקר (ראשון) בתקשורת היוונית, ייתכן שנמצאה הקבוצה שתקלוט אותו ובכך תאפשר למחזיקת הגביע לגרוע אותו מהסגל ולפנות מקום לשחקן זר חדש.

ב"Sportime" פורסם כי פנאתינייקוס בוחנת אפשרות לצרפו, על אף שהוא בעברו היה שוערה של היריבה המושבעת אולימפיאקוס. כזכור, יאניוטיס הגיע ארצה בקיץ 2019 בחוזה לשלוש שנים, אולם במהרה איבד את מקומו בהרכב לדניאל טננבאום ובעונה שעברה כבר הושאל לאטרומיטוס. אחרי שהיוונים בחרו לא להשאיר את השוער, הוא חזר הקיץ לקריית שלום ואף זכה לשבת על הספסל במשחקי הקבוצה עד כה בשל הפציעה של טננבאום, אך נראה כי בימים הקרובים הצדדים יגיעו להבנות על סיום דרכו הצפוי.

שוער מכבי תל אביב אנדראס יאניוטיס. דני מרון
בדרך ליוון? יאניוטיס/דני מרון

נכון לכתיבת שורות אלה, בסגל הרחב של מכבי תל אביב ישנם תשעה זרים: יאניוטיס כמובן, שחקני ההגנה לואיס הרננדס, אנריק סבוריט ואנדרה ז'ראלדש, הקשרים אורוש ניקוליץ', נובאטוס מירושי, פארפה גויאגון והחלוצים אדוארדו גררו וסטיפה פריצה. אם מכבי תל אביב תעבור ביום חמישי את שחטיור קרגנדי אחרי ניצחון חוץ 1:2, היא תעלה לשלב הבתים שלה קונפרנס ליג ושם המועד האחרון לרישום שחקנים הוא ב-3.9 בשעה 01:00 שעון ישראל.

בתוך כך, אמש נחשף בתקשורת הפולנית כי מכבי תל אביב הגישה הצעה לקמיל גרוסיצקי בן ה-33, מהכוכבים הפולנים של השנים אחרונות שבשנים האחרונות שיחק בהאל סיטי ובווסט ברומיץ' אלביון האנגליות, אלא שהוא בחר חזור למולדתו וחתם בפוגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully