וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'יילן אדאמס חתם לעונה

האדומים הודיעו על צירופו של הגארד (1.91 ,25), ששיחק בשנתיים האחרונות בליגת הפיתוח. הלפרין: "שחקן מוכשר". קני ווטן חתם בעירוני נס ציונה

מארק אוגדן מתראיין עם נחיתתו בישראל/הפועל חולון

הפועל ירושלים הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של על החתמתו של הגארד ג'יילן אדאמס (1.91 ,25) לעונה. הגארד שיחק בשנתיים האחרונות באירי בייהוקס מליגת הפיתוח, שם העמיד ממוצעים של למעלה מ-16 נקודות למשחק ו-4.1 אסיסטים לערב.

אדאמס הוא תוצר של מכללת קונטיקט היוקרתית, שם נבחר לקבוצה הראשונה של ליגת ה-AAC וסיים את תקופתו במכללה עם 1,657 נקודות. הוא מגיע לישראל להופעה שנייה באירופה לאחר גיחה קצרה בצרפת.

"ג'יילן שחקן מוכשר שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד", אמר יותם הלפרין. "הוא גם עושה את החברים שלו לקבוצה יותר טובים, וגם יכול לייצר נקודות ברמה גבוהה".

קני ווטן שחקן נס ציונה. האתר הרשמי של נס ציונה, אתר רשמי
"יהווה עוגן הגנתי". ווטן/אתר רשמי, האתר הרשמי של נס ציונה

עירוני נס ציונה הודיעה על החתמתו של הסנטר קני ווטן לעונה הקרובה. ווטן (23, 2.05) שיחק בשנתיים האחרונות בליגת הפיתוח, ורשם במהלכן 6.5 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-2.8 חסימות למשחק, כשבעונת 2019/20 נבחר לחמישיית ההגנה של הליגה.

מאמן הקבוצה ליאור ליובין אמר: "אני מאוד שמח שקני מצטרף אלינו - הוא שחקן צעיר ורעב עם כישרון ועתיד גדול לפניו. הוא יוסיף לנו המון אתלטיות ויהווה עבורנו עוגן הגנתי. אני מאחל לו ולנו הצלחה משותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully