וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי קיצוני: גבריאל ז'סוס פורח כשחקן כנף

החלוץ הברזילאי של מנצ'סטר סיטי אמנם לא מצא את הרשת, אבל כיכב ב-0:5 על נוריץ' עם שני בישולים וזכה לשבחים: "אחת הסיבות לכך שאני מאמן היא אנשים כמוהו", החמיא גווארדיולה

תקציר: מנצ'סטר סיטי נוריץ' 0:5/ספורט 1

באיחור של שבוע, האלופה מנצ'סטר סיטי הגיעה לליגה. אמנם היא פגשה אתמול (שבת) את נוריץ', העולה החדשה שנחשבת לאחת הקבוצות החלשות בליגה, אבל בכל זאת ניצחה 0:5 בקלות יתרה וגם נהנתה משער בכורה של ג'ק גריליש, הקשר שנרכש תמורת 100 מיליון ליש"ט והפך לבריטי היקר מכולם.

גריליש הכפיל את יתרונם של הסיטיזנס אחרי שער עצמי מוקדם של השוער טים קרול ולחגיגה הצטרפו במחצית השנייה גם הבלם אמריק לאפורט והקשרים ראחים סטרלינג וריאד מחרז שעלו מהספסל, אבל את ההצגה גנב דווקא שחקן התקפה שלא כבש - הברזילאי גבריאל ז'סוס, ששיחק ברוב הזמן בכנף והפתיע רבים.

ג'ק גריליש מודה לגבריאל ז'סוס. GettyImages
גריליש יודע למי להודות על הבישול/GettyImages

ז'סוס, שבלא מעט דיווחים נטען שהוא עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי ואפילו מעוניין בכך, שיחק בעמדה לא כל כך מוכרת לו, אבל סיים עם המספרים המרשימים הבאים: 86 נגיעות בכדור, שני בישולים, 92.7 אחוז דיוק במסירות, ארבעה כדורי רוחב, שלוש מסירות מפתח וגם בעיטה אחת בדרך ל-0:5, הפעם ה-25 בעידן פפ גווארדיולה שסיטי מבקיעה חמישייה בפרמיירליג.

לאחר המשחק נשאל הברזילאי על תפקודו בכנף ימין: "שיחקתי בעבר כשחקן קו ותמיד ניסיתי למסור כדורי רוחב כי במרכז נמצאים החלוצים. ניסיתי למצוא את פראן טורס או את ג'ק גריליש וגם כששחקני ההגנה נגעו בכדור, זה הסתיים בשער. אני מתאמן קשה וכרגע הקבוצה משחקת טוב, אנחנו נכנסים לקצב והכי חשוב שאנחנו שומרים על הדרך שלנו - משחקים מהר, מצטרפים מאחור ומבקיעים. זה הכי חשוב".

גווארדיולה שיבח את גבריאל ז'סוס וגם החמיא לגריליש שכבש במשחקו הביתי הראשון: "גבריאל הוא מסוג השחקנים שאוהבים לשחק על קו הרוחב מאשר להיות במרכז. אחת הסיבות לכך שאני מאמן היא שכך מתאפשר לי לעבוד עם בני אדם כמו גבריאל - לא משנה אם הוא משחק 10 דקות או לא משחק, בימין, בשמאל או באמצע, הוא תמיד רוצה לעזור. אני גם שמח עבור ג'ק שהבקיע, בתקווה שזה שער ראשון שלו מבין רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully