וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: עבדה כבש צמד, סולומון עם שער ראשון העונה, צ'יבוטה הבריק

אחרי הכיבושים באירופה, שחקן הכנף הישראלי חגג גם ב-0:6 על סט. מירן בליגה. קשר שחטאר נכנס בדקה ה-70 וקבע 0:3 מול צ'רנומורץ עם שער נפלא בתוספת הזמן, צ'יבוטה כיכב עם שער ושלושה בישולים

תקציר: מינסוטה יונייטד - ספורטינג קנזס סיטי 0:0/ספורט1

ליאל עבדה ממשיך להרשים במדי סלטיק והיום (שבת) הוא כבש צמד בזק ב-0:6 המוחץ של קבוצתו על סט. מירן במסגרת המחזור השלישי בפרמיירשיפ הסקוטית. שחקן הכנף בן ה-19 כבר הבקיע במוקדמות ליגת האלופות ובמוקדמות הליגה האירופית, אבל היום מצא את הרשת בפעם הראשונה בפרמיירליג המקומית.

עבדה שפתח בהרכב ושיחק 90 דקות, בישל מצב מצוין לדייויד טרנבול בדקות הפתיחה, אבל האחרון בעט לקורה. בדקה ה-17 הוא כבר ביצע את המלאכה בעצמו, כשחתך מימין לכיוון המרכז ובעט ברגל שמאל כדור חזק למרכז השער. השוער ג'ק אלנוויק לא הצליח לעצור וסלטיק עלתה ל-0:1. בדקה ה-19 סט. מירן נותרה ב-10 שחקנים אחרי שאלן פאוור ספג אדום ואחרי שלוש דקות הישראלי השלים צמד, הפעם בנגיחה.

טרנבול עצמו כבש שלושער (22, 28, 84) ואודסון אדואר (62) הוסיף בדרך לשישייה המרשימה. ניר ביטון ישב על הספסל ולא שותף.

שחקן סלטיק, ליאל עבדה. Alan Harvey - SNS Group, GettyImages
שני שערים בתוך 5 דקות. עבדה/GettyImages, Alan Harvey - SNS Group

* כמו עבדה, גם מאוויס צ'יבוטה כיכב היום. שחקן הכנף של לודוגורץ רזגארד כבש שער אחד ובישל שלושה נוספים, כשאלופת בולגריה הביסה את לוקומוטיב סופיה 0:5 במחזור החמישי. צ'יבוטה הכין את הראשון, השני והחמישי, הבקיע את הרביעי וסיים משחק פנטסטי. לודוגורץ עם 9 נקודות מ-9 אפשריות ושני משחקים חסרים.

* מנור סולומון קיבל הזדמנות לנוח קצת לקראת הגומלין מול מונאקו בפלייאוף ליגת האלופות ושיחק רק 20 דקות כמחליף באודסה, אבל זה הספיק לו כדי להשתחרר בתוספת הזמן, למצוא את החיבורים עם בעיטה יפה בימין ולקבוע 0:3 מול צ'רנומורץ. זה היה השער הראשון של הישראלי העונה, אחרי שהיה מלך שערי הליגה של שחטאר עם תשעה כיבושים בעונה הקודמת. קבוצתו עם 12 נקודות מתוך 15 אחרי חמישה מחזורים בליגה האוקראינית.

* דרבי ישראלי באוסטריה: תאי בריבו (70 דקות) ואליאל פרץ (90) הוצבו בהרכב של וולפסברגר שהביסה 0:3 את אדמירה ואקר של אנדי הרצוג. ג'וזף גנדה שיחק 36 דקות כמחליף אצל המפסידה, עילאי אלמקייס לא נכלל בסגל.

* דור חוגי נכנס בדקה ה-88 בניצחון של ויסלה קרקוב 1:3 על גורניק לצ'נה בליגה הפולנית.

* ניר ברדע נותר מחוץ לסגל של הונבד במשחק נגד פקש בליגה ההונגרית.

* סינטאיהו סלליך ישב 90 דקות על ספסל גנצ'לרבירלי שנפרדה ב-0:0 מאדנספור במסגרת ליגת המשנה בטורקיה.

* ספורטינג קנזס סיטי וגדי קינדה סיימו את משחק החוץ נגד מינסוטה יונייטד ב-0:0 במסגרת ליגת ה-MLS. הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אך לא הצליח לעזור לחבריו לצאת עם ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully