וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 מול סאות'המפטון

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 18:32

מייסון גרינווד הצליח לכבוש (55) אחרי שער עצמי של פרד (30), אבל שם השדים האדומים נעצרו ואיבדו נקודות ראשונות העונה אחרי הניצחון במחזור הפתיחה. טוטנהאם ניצחה 0:1 את וולבס, הארי קיין נכנס כמחליף

תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

המחזור השני בפרמיירליג יצא לדרך אתמול (שבת) והערב הוא המשיך במלוא הכוח. מנצ'סטר יונייטד אכזבה כשסיימה ב-1:1 מול סאות'המפטון בחוץ, טוטנהאם עשתה את העבודה שלה עם 0:1 על וולבס.

צ'ה אדמס שחקן סאות'המפטון חוגג שער, שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים. רויטרס
חוגג את השער העצמי. אדמס/רויטרס

סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 1:1

בשבוע שעבר השדים האדומים חגגו 1:5 קליל מול לידס נטולת ההגנה, אבל היום זה הלך הרבה יותר קשה ונגמר עם נקודה אחת בלבד. פול פוגבה אמנם בישל בפעם החמישית בשני מחזורים, אבל השער של מייסון גרינווד רק קבע שוויון עבור הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר. מנצ'סטר יונייטד עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים, בעוד סאות'המפטון השיגה את הנקודה הראשונה שלה העונה אחרי שהפסידה 3:1 לסאות'המפטון במחזור הפתיחה. אם זה מעודד או משמח מישהו מאוהדי יונייטד, אז הקבוצה רשמה היום את משחק החוץ ה-27 ברציפות שלה בלי הפסד (17 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו). היא השוותה את השיא שקבעה ארסנל בין אפריל 2003 לספטמבר 2004.

דקה 7: הזדמנות מסוכנת ליונייטד. פרננדש הגביה כדור חופשי מימין, לינדלוף הצליח לגבור על מלכודת הנבדל, אבל לא לפגוש את הכדור. זה הגיע איכשהו לפוגבה, שנגח בקושי אל המשקוף, זה חזר אל מרסיאל, שנגח, אבל סאליסו בלם לפני קו השער.

דקה 10: עוד הזדמנות מסוכנת לאורחת מכדור חופשי. הפעם שואו הגביה משמאל, פוגבה נשאר חופשי ובעט, אבל שוב סאליסו היה שם כדי לבלום אותו.

דקה 30: שער! סטיבנס חילץ את הכדור שהגיע בסופו של דבר לארמסטרונג חילץ את הכדור מברונו פרננדש, שהתלונן על עבירה, ומסר לצ'ה אדמס, שבעט כדור שפגע בפרד, שינה לגמרי את הכיוון שלו והלך פנימה, 0:1 לסאות'המפטון

דקה 55: שער! הנה מגיע השוויון של יונייטד. פול פוגבה חדר לרחבה ומסר לפרננדש, שהחזיר לו, הצרפתי הסיט את זה לעבר גרינווד, שבעט למרכז השער, השוער מקארתי לא הגיב מספיק טוב והכדור הלך פנימה, 1:1

דקה 58: ג'יידון סאנצ'ו, הרכש ב-95 מיליון יורו, נכנס במקום מרסיאל.

דקה 74: מגווייר ביצע טעות ואיבד את הכדור ליד הרחבה, זה הגיע אל ארמסטרונג, שנותר במצב נוח מאוד ובעט ממרכז הרחבה לא מספיק טוב, דה חאה הדף יפה לקרן.

עוד בוואלה!

ליברפול ניצחה את ברנלי ועלתה לשש נקודות משש אפשריות

לכתבה המלאה
מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג מול סאות'המפטון. רויטרס
לא בעט הכי טוב, אבל העיקר שזה נכנס. גרינווד חוגג/רויטרס
דלה עלי שחקן טוטנהאם מול ז'וזה סה שחקן וולבס. רויטרס
סידר לטוטנהאם שלוש נקודות. עלי/רויטרס
הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
נכנס בדקה ה-71. קיין/רויטרס

צפו בתקציר: וולבס - טוטנהאם 1:0

תקציר: וולבס - טוטנהאם 1:0/ספורט1

וולבס - טוטנהאם 1:0

הארי קיין רשם דקות ראשונות העונה כשנכנס כמחליף בדקה ה-72, הוא הספיק להיות שותף לניצחון קבוצתו, ששמרה על מאזן מושלם אחרי שני משחקים ופעמיים 0:1, אחרי שעשתה את זה במחזור הראשון מול האלופה מנצ'סטר סיטי. וולבס, מנגד, נותרה ללא נקודות וגם ללא שערים אחרי שהפסידה 1:0 ללסטר במחזור הפתיחה. נונו אספריטו סנטו פגש את האקסית ויצא ממולינו עם שלוש הנקודות.

דקה 9: שער! דלה עלי הוכשל ברחבה על ידי סה וסחט פנדל. עלי בעצמו בעט פנימה וכבש שער ליגה ראשון מאז מרץ 2020, גם אז בפנדל, מול ברנלי.

בשבת מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את נוריץ', בעוד ליברפול שמרה על מאזן מושלם עם 0:2 על ברנלי באנפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully