וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפועל באר שבע הובטח שהיציע המזרחי ייפתח בליגה, הרכב משני יפתח בגביע הטוטו

21.8.2021 / 12:41

במועדון טוענים שקיבלו הבטחה מהעירייה לקראת המשחק הביתי הראשון. דדיה, סולומון, גורדנה ויוספי צפויים לפתוח מול הפועל חיפה (ראשון, 20:30), שחקני ההרכב הראשון ינוחו לקראת הגומלין מול אנורתוזיס בחמישי

תקציר: הפועל באר שבע - אנורתוזיס פמגוסטה 0:0/ספורט1

אחרי אימון שחרור קל שנערך אתמול (שישי) למחרת התיקו מול אנורתוזיס פמגוסטה בפלייאוף הקונפרנס ליג, תקיים הערב הפועל באר שבע את האימון המסכם לפני חצי גמר גביע הטוטו מחר (20:30) מול הפועל חיפה בו צפויים לפתוח מרבית השחקנים שישבו על הספסל שלשום באצטדיון טרנר. תואר גביע הטוטו חשוב, אבל משחק הגומלין מול אנורתוזיס בקפריסין ביום חמישי חשוב יותר ומכאן שרוני לוי צפוי לעשות רוטציה גדולה ב-11, אם כי קרוב לוודאי שייתן דקות גם לחלק משחקני ההרכב הראשון שיעלו מהספסל.

מי שצפויים לפתוח כמגנים הם אור דדיה ואביב סולומון. בקישור אמור רועי גורדנה לפתוח בהרכב ביחד עם תומר יוספי. גם רותם חטואל שמחפש דקות צפוי לפתוח ואיתו דנילו אספרייה. איתי שכטר שנכנס כמחליף שלשום, אמור לעלות באחד עשר במקום שגיב יחזקאל.

בקבוצה עדיין חשים שהיו יכולים להשיג יותר שלשום מאשר תוצאת תיקו מאופסת, אבל הצוות ביקש מהשחקנים לשכוח מהמשחק מתוך אמונה שבגומלין בלרנקה הפועל באר שבע צריכה לנצח את היריבה.

אוהדי הפועל באר שבע. דני מרון
חגיגה צפויה במשחק הביתי הראשון. אוהדי הפועל באר שבע/דני מרון

בתוך כך בקבוצה עדיין תוהים מדוע הגיעו רק כ-8,000 צופים למשחק הבית שלשום אחרי שהפועל באר שבע מכרה למעלה מ-10,000 מנויים. ההערכה היא שהקורונה השפיעה על האוהדים שהעדיפו לא להתאגד יחד ביציעים למרות שמדובר באוויר הפתוח. בכל מקרה במועדון סיפרו שעיריית באר שבע הבטיחה להם כי עד משחק הבית הראשון שייערך בסוף השבוע של ה-11 בספטמבר מול הפועל חדרה, היציע המזרחי יהיה פתוח לקהל. הקבוצה מכרה מנויים לאוהדים גם מתוך הנחה שהיציע המזרחי יהיה פתוח עד משחק הבית הראשון.

כזכור הפועל באר שבע תקיים בשבוע הבא שלושה משחקים חשובים מאוד מבחינתה. מחר בחצי גמר גביע הטוטו, ביום חמישי במוקדמות הקונפרנס ליג וביום ראשון בטדי מול בית"ר ירושלים במשחק שיפתח את ליגת העל ושאותה הפועל באר שבע רוצה לפתוח ברגל ימין.

הרכב משוער: הרוש, דדיה, אבו עביד, קלטינס, סולומון, גורדנה, יוספי, אספרייה, אקולטסה, חטואל, שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully