וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן צפוי להיעדר מחצי גמר גביע הטוטו: "נקווה שיהיה כשיר לליגה"

21.8.2021 / 11:34

קשר הפועל חיפה סובל מכאבים בשריר התאומים ולא צפוי לשחק בחצי הגמר (ראשון, 20:15, ספורט 5), במועדון מקווים שלא יושבת לתקופה ארוכה. גם טורה לא מתוכנן לשחק נגד הפועל באר שבע

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

חנן ממן, קשר הפועל חיפה, צפוי להחמיץ את חצי גמר גביע הטוטו מחר (ראשון, 20:15, ספורט 5) נגד הפועל באר שבע. ממן ניסה להתאמן למרות שסבל מכאבים בשריר התאומים, אולם בסופו של דבר נאלץ לוותר ולא יהיה כשיר למפגש.

בהפועל חיפה החליטו שהקשר יעבור מחר צילום, בתקווה לשלול פציעה שתשבית אותו גם ממשחקי פתיחת ליגת העל שתצא לדרך בשבוע הבא: "ברור לכולם מה המשמעות של חנן עבורנו", אמר שחקן בקבוצה, "נקווה שלפתיחת הליגה הוא יהיה כשיר".

שחקן נוסף שלא צפוי לשחק מחר הוא סקו טורה, הקשר שהושאל הקיץ ממכבי חיפה ונפגע בתחילת החודש. טורה אמנם שב לאימוני הפועל חיפה, אך עדיין אינו כשיר במאת האחוזים וככל הנראה שלא ישותף גם מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל חיפה בן והבה. מאור אלקסלסי
והבה. צפוי להחליף את ממן בהרכב/מאור אלקסלסי

המאמן אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מבינים את גודל המעמד ונעשה הכל כדי לעבור. הפועל באר שבע קבוצה חזקה מאוד וזה ייתן לנו אינדיקציה לגבי מצבנו". לוי תרגל הבוקר מערך של שלושה בלמים ונראה שבן והבה יחליף את ממן בהרכב.

הרכב משוער הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, לואי טהא, דודי טוויטו, לירן סרדל, גל אראל, סער פדידה, אלון תורג'מן, אלן אז'בולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully