וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מעבר ללייפציג? קשר ברצלונה ענה לרונאלד קומאן

אילאיש מוריבה, שמסרב להאריך את חוזהו במועדון וצפוי להימכר בימים הקרובים, השיב למאמנו שתקף אותו על כך ש"כסף לא יכול להיות כל כך חשוב בגיל 18"

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה מדבר על ההגעה לישראל/האתר הרשמי של ברצלונה

אילאיש מוריבה הפך לשחקן המריבה של הקיץ בברצלונה. בעיצומה של תקופה קשה שעוברת על המועדון, שנקלע לחובות ענק שגרמו לו בין היתר לאבד את ליאו מסי לפריז סן ז'רמן, הקשר בן ה-18 החליט שהגיע זמנו לעזוב ועושה ככל שביכולתו כדי לקבל את מבוקשו עד סגירת חלון ההעברות בעוד 10 ימים.

כבר לפני כשבועיים פורסם שמוריבה סיכם את תנאיו בר.ב לייפציג הגרמנית וכעת נראה שדרכו לגרמניה נסללת. לייפציג תשלם עבורו כ-20 מיליון יורו, סכום שיכול לסייע באופן משמעותי לברצלונה, אבל ז'ואן לאפורטה וראשי המועדון ייאלצו למכור אותו בלית ברירה כדי שלא יעזוב בחינם בעוד פחות משנה, עם תום חוזהו ביוני 2022.

הסטורי של אילאיש מוריבה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מוריבה: "אף אחד לא יודע את האמת"/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול, במסיבת העיתונאים לקראת משחקה של ברצלונה הערב נגד אתלטיק בילבאו (שבת, 22:00), אמר המאמן רונאלד קומאן ש"מוריבה העתיד של המועדון, אבל הוא לא נמצא איתנו. אני יודע מה המועדון מוכן להציע לו. העצה שלי היא שכסף הוא לא הדבר החשוב ביותר אלא לשחק, אבל הוא ואנשיו החליטו אחרת. אני מאוכזב מזה. אני מאמין יותר בכדורגל מאשר בחוזים. בגיל 18, כסף לא זה יכול להיות כל כך חשוב", וכעת הגיעה תגובת הקשר.

"אלפי שמועות ואף אחד לא יודע את האמת", העלה מוריבה לסטורי של עמוד האינסטגרם שלו. סוכניו טענו במהלך הקיץ כי הוגשו עבורו 12 הצעות רשמיות, לטענתם גם ליברפול וארסנל ניסו לצרפו, וכי ההחלטה היא לעזוב את ברצלונה חרף ניסיונותיה להאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully