וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מעניין: קייל גיבסון חתם בהפועל גליל עליון

21.8.2021 / 8:36

הקלע הוותיק (34, 1.94) שהיה מועמד בעבר למספר קבוצות בישראל, יגיע לעולה החדשה שמנסה לתקוע יתד בליגת העל. המנהל המקצועי יונתן אלון: "החתיכה החסרה בפאזל שלנו"

מארק אוגדן מתראיין עם נחיתתו בישראל/הפועל חולון

הפועל גליל עליון החתימה הלילה (בין שישי לשבת) את הגארד האמריקאי המנוסה קייל גיבסון. הגארד היה מועמד בעבר למספר קבוצות בישראל, ומגיע כדי לתת מהניסיון שלו לעולה החדשה שמקווה לתקוע יתד מחודש בליגת העל.

"אני שמח שהצלחנו להחתים שחקן ברמתו של קייל גיבסון. קייל הוא החתיכה החסרה בפאזל שלנו, קלעי מנוסה וקשוח שיעזור לנו לחבר את הקבוצה", אמר המנהל הספורטיבי של המועדון קייל גיבסון.

קייל גיבסון שחקן הפועל גליל עליון. אתר רשמי,
יחזק את גליל עליון. גיבסון/אתר רשמי

גיבסון (34, 1.94) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה טק משנת 2010 את הקריירה המקצוענית שלו החל בקאנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח לפני שפרץ ורשם שנתיים נהדרות בפיסטויה ורומא. המסע של גיבסון המשיך באוסטנד הבלגית, גראבלין מצרפת, בשיקטש, בולזאק הצרפתית, ובעונה שעברה ורוצלאב מפולין במדיה רשם 14 נקודות למשחק.

הסגל של ברק פלג בכפר בלום כולל מלבד גיבסון גם את הגארד הניגרי אייק אייריבו, הגארד-פורוורד שאבון לואיס והישראלים יובל לוי, עומר טל, אייזיאה אייזנדורף, גבי צ'צ'אשוילי, חן גיא, נמרוד לוי ואלון ספיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully