וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.8: פלורנצי חתם במילאן, צ'לסי מפנה מקום לקונדה וסאול

עודכן לאחרונה: 21.8.2021 / 19:16

הרוסונרי צירפו את מגן רומא בהשאלה, זפאקוסטה, סאר ובקאיוקו בדרך החוצה מהבלוז, באיירן רוצה את אנדומבלה, ליברפול מאשרת את השיחות עם סלאח. וגם: דויד לואיז חוזר לברזיל והאם מנצ'סטר סיטי תמכור את לאפורט?

תקציר: ר.ב לייפציג - שטוטגרט 0:4/ספורט 1

העברות

* מילאן הודיעה רשמית על צירופו של אלסנדרו פלורנצי בהשאלה לעונה מרומא. לרוסונרי תהיה אופציית רכישה בתום העונה על האיטלקי שהושאל בעונה שעברה לפריז סן ז'רמן.

* פיורנטינה החתימה לקדנציה נוספת את את מאתייה נסטסיץ' משאלקה כאשר סכום העסקה לא פורסם.

* אנדראס פריירה סיים את דרכו במנצ'סטר יונייטד. המושאל הנצחי שנרכש על ידי השדים האדומים בשנת 2014 בתור הבטחה גדולה, יושאל ללא תמורה לפלמנגו, שתישא בעלויות שכרו ותקבל אופציה לרכוש אותו תמורת 20 מיליון יורו בקיץ הבא.

* הבלם יאן קאוטו עובר בהשאלה ממנצ'סטר סיטי לבראגה הפורטוגלית עד לסיום העונה.

שמועות

* על פי "סקיי גרמניה", באיירן מינכן רוצה מאוד את קשר טוטנהאם טאנגי אנדומבלה, ומלבד סכום כספי גבוה, תציע עם את קורנטן טוליסו.

* לפי סקיי איטליה אתלטיקו מדריד הציעה לפיורנטינה לא פחות מ-60 מיליון יורו על דושאן ולאחוביץ'.

* בסקיי מדווחים כי סאות'המפטון מוכנה לשלם את המחיר שדורשת טורינו על הבלם לינאקו, שעומד על 7.5 מיליון יורו.

* לפי "גלובו ספורט" הברזילאי, גם דויד לואיז על סף מעבר לפלמנגו. הבלם בן ה-34, שעזב את ברזיל לראשונה ב-2007 כשעבר לבנפיקה וממנה המשיך לצ'לסי, פריז סן ז'רמן, חזרה לצ'לסי ובשנתיים האחרונות שיחק בארסנל, ישוב למולדתו אחרי 14 שנה.

* טוטנהאם קרובה לסיכום על רכישת פאפה סאר, הקשר האחורי של מץ הצרפתית. מדובר בשחקן בן 18 בלבד שכבר זוכה לייצג את נבחרתו, סנגל, ועל פי הסיכום הוא יחתום לשש שנים בשורות התרנגולים ובעונה הקרובה ימשיך במץ כמושאל.

* מילאן סיכמה עם מונאקו על מעברו של החלוץ בן ה-20 פייטרו פלגרי. האיטלקי שנרכש על ידי מונאקו ב-2018 יושאל תמורת מיליון יורו, והרוסונרי יוכלו לרכוש אותו תמורת 6 מיליון יורו בקיץ הבא.

* יורגן קלופ מאשר שמתקיימות שיחות בין ליברפול למוחמד סלאח על הארכת חוזה. "כן, אנחנו מדברים ועובדים על זה. נותרו לו עוד שנתיים בחוזה, אבל אנחנו מדברים ומקווים שהוא יקשור את עתידו במועדון".

* צ'לסי מפנה מקום כדי שתוכל להחתים את ז'ול קונדה וסאול, או לפחות אחד מהם. דוידה זפאקוסטה יושאל לפיורנטינה עם אופציית רכישה, מלאנג סאר עשוי לעבור לבולוניה, וטיימואה בקאיוקו קרוב לעבור בהשאלה נוספת למילאן.

* מרטין ברייתווייט לא יעזוב את ברצלונה. החלוץ הדני שנמצא בכושר טוב בפתיחת העונה שוחח עם ראשי המועדון והבהיר להם שהעדיפות העליונה שלו היא להישאר. במועדון נהנים מכך שהוא אחד מהמשתכרים הנמוכים בסגל.

* הבלם אמריק לאפורט לא מרוצה ממעמדו במנצ'סטר סיטי ועשוי לעזוב. לאחר שבעונה שעברה איבד את מקומו בהרכב לג'ון סטונס, הוא מקווה לעזוב ולפי "דיילי מייל" ישוחרר רק אם תוגש עבורו הצעה בגובה 60 מיליון ליש"ט. יובנטוס וריאל מדריד הוזכרו כמועמדות צרפו.

* ווסטהאם מבינה שג'סי לינגארד צפוי להישאר במנצ'סטר יונייטד וכעת מתכננת לנסות לצרף את מוחמד באיו, הלהיט של קלרמון הצרפתית. שחקן ההתקפה בן ה-23, שיכול לשחק בחוד וגם כקשר מתחת לחלוץ או בשני האגפים, כבש שלושה שערים בשני מחזורי הפתיחה ב"ליג 1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully