וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארווין קומאן הבהיר לחוגג ואוחנה - צריך עוד קשר

20.8.2021 / 23:17

הפציעה של אביאל זרגרי והסגל הקצר אילצו את מאמן בית"ר להסיט את ינקוביץ' לאחור. אלכס פרס שהיה במגעים עם הקבוצה חתם בליגת המשנה בספרד, מו"מ מתקדם מתנהל עם בלם נוסף, בתקווה שיחתום בתחילת השבוע. במועדון נוטים לשחרר את מתאוסיניו ואוקמפוס

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן שוחח עם משה חוגג ואלי אוחנה והבהיר לשניים כי הקבוצה חייבת להתחזק בקשר בנוסף לבלם. הפציעה של אביאל זרגרי והסגל הקצר אילצו את המאמן להוריד את מרקו ינקוביץ' לעמדה אחורית יותר והותירו אותו ללא שחקן יצירתי בחלק הקדמי.

קומאן ממשיך להעביר מסרים לשחקנים, והיום (שישי) אמר להם באסיפה: "אם לא תעשו את הכל נכון באימונים, יראו את זה במשחקים. הערתי לכם כמה פעמים, תעשו בדיוק מה שאני אומר ואל תמציאו שיטות משלכם".

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא מרוצה. ארווין קומאן/דני מרון

בבית"ר התבשרו היום שאלכס פרס, שבית"ר הייתה איתו בחודש האחרון במגעים, חתם בלוגו מהליגה השניה בספרד. המו"מ של השחקן עם בית"ר הגיע למבוי סתום. בתחילה דרש השחקן חוזה לשנתיים ובית"ר סירבה, לאחר מכן הסכים לעונה אחת בשכר של 220 אלף יורו אך רצה שאם בית"ר לא תממש את האופציה, הוא יקבל פיצוי של שתי משכורות. בסופו של דבר בית"ר סירבה והשחקן חתם בלוגו המקומית.

כעת בית"ר נמצאת במו"מ מתקדם מול בלם נוסף ובמועדון מקווים שהוא יחתום בתחילת השבוע. לאחר המשחק נגד נוף הגליל ביום שני יקבלו במועדון החלטות סופיות בנוגע לסגל השחקנים והאם יצורף שחקן או שניים נוספים מעבר לבלם. הנטייה היא לשחרר את מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס, להשאיר את חליאופילו פלייטר ולצרף קשר זר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully