וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות לשון וייסמן, ויאדוליד השיגה ניצחון ראשון העונה

החלוץ וקבוצתו חגגו 0:2 ביתי נגד סראגוסה בליגת המשנה, אור דסה לא שותף בניצחון 1:2 הדרמטי של ארוקה על פמליקאו בפורטוגל

תקציר ה-3:3 בין אנדרלכט לוויטסה בפלייאוף הקונפרנס ליג/ספורט 1

מחזור המשחקים בכדורגל האירופי נפתח רק הערב (שישי), אך שתי קבוצות עם נציגים ישראלים כבר שיחקו. במסגרת הליגה השנייה בספרד, ויאדוליד של שון וייסמן השיגה את ניצחונה הראשון העונה עם 0:2 ביתי על סראגוסה, כאשר החלוץ הישראלי השלים 90 דקות.

הסגולים-לבנים הגיעו למחזור השני עם נקודה אחת, לאחר תיקו 1:1 בחוץ מול לאס פלמאס במחזור הפתיחה, אך במשחק הראשון העונה לעיני הקהל הביתי הם הצליחו לשמור על שער נקי ולצבור שלוש נקודות. וייסמן אמנם לא היה חתום על השער, אך בדקה ה-17 הוא חזה בבלם הקבוצה, חאבי סאנצ'ס, משגר בעיטה נהדרת ברגלו השמאלית לרשת של האורחת, בה משחק אקס מכבי תל אביב, ז'איר אמאדור. טוני וייה הכפיל את התוצאה בדקה ה-91, וכאמור סידר לקבוצתו ניצחון ראשון העונה.

אור דסה שחקן ארוקה. ארוקה, אתר רשמי
קבוצתו השיגה נקודות ראשונות. אור דסה/אתר רשמי, ארוקה

במדינה השכנה, פורטוגל, ארוקה של אור דסה פתחה את המחזור השלישי בניצחון 1:2 דרמטי על פמליקאו. קבוצתו של הישראלית, שאירחה את המשחק, נקלעה לפיגור בדקה ה-23 לאחר שער של ברונו רודריגס. המארחת השיגה שער שוויון בדקה ה-65, בזכות בעיטה מדויקת של ז'ואאו באסו מהנקודה הלבנה, ולאנדרו סילבה השלים מהפך בדקה ה-89. אור דסה לא שותף, אך קבוצתו חגגה נקודות ראשונות העונה לאחר שהחלה עם שני הפסדים רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully