וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונד אטפלד: "הכול עדיין יכול לקרות בסגל שלנו"

20.8.2021 / 16:51

מאמן מכבי נתניה התייחס לחלון ההעברות לפני המשחק מול הפועל חדרה בגביע הטוטו. סיסה צפוי לחזור להרכב אצל האדומים (שבת, 20:30)

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

הפועל חדרה תארח מחר (שבת, 20:30) את מכבי נתניה, במשחק על המקומות 9-10, במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו. עבור שתי הקבוצות מדובר במשחק רשמי אחרון לפני פתיחת משחקי ליגת העל, כאשר חדרה נערכת במרץ רב לקראת מחזור הליגה הראשון, בו תארח את האלופה מכבי חיפה.

שחקן הפועל חדרה ג'ונתן סיסה. דני מרון
אמור לחזור להרכב. סיסה/דני מרון

הפועל חדרה

המאמן מנחם קורצקי צפוי לעשות מספר שינויים לעומת ה-11 שפתחו בניצחון 2:3 נגד הפועל נוף הגליל. מוחמד אוסמן הניגרי צפוי לפתוח ולהחליף את גלעד אברמוב כאשר גם הבלם ג'ונתן סיסה אמור לחזור להרכב ולפתוח על חשבונו של עומר דנינו. הקשר מקסים פלקושצ'נקו עדיין פצוע ולא יהיה בסגל וגם תמיר גלזר, שמתאושש מפציעה בכתף, ימשיך לקבל מנוחה גם מחר.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, איבאילו מרקוב, מנשה זלקה, מוחמד אוסמן, אביאל בן חמו, עומר פדידה, גוסטבו מרמנטיני, מוחמד גדיר.

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
משחק הכנה לליגה. אטפלד/ברני ארדוב

מכבי נתניה

הקפטן אלמוג כהן, שהחמיץ את הניצחון האחרון נגד בית"ר ירושלים בטדי לאחר שחש ברע, ערך ביומיים האחרונים שני אימונים מלאים והוא צפוי לשוב להרכב. הקשר החדש שלום אדרי עדיין לא יכלל בסגל והחל משבוע הבא יתאמן באופן סדיר עם חבריו החדשים.

המאמן ריימונד אטפלד אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתייחסים לכל משחק ברצינות ונמשיך בהכנת הקבוצה לליגה עם הסגל הקיים כרגע. טוב שיש שחקנים שחוזרים מפציעות. משחק הליגה הראשון מתקיים בתוך מועד ההעברות, ולכן עד שהחלון לא נסגר, הכול יכול לקרות בסגל שלנו, כמו אצל כל קבוצה אחרת בליגה".

הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, אלמוג כהן, שיר צדק, זלאטן שחוביץ', בוריס אנו, עומרי גנדלמן, גבי קניקובסקי, חן עזרא, איהאב אבו אלשיך, איגור זלאטנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully