וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל לא יחזור לשחק ב-2021: "אעשה הכול כדי לחזור חזק"

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 22:04

השור ממאיורקה הודיע שהחליט לקחת זמן להתאוששות מפציעה טורדנית ברגל: "אעבוד קשה כדי ליהנות שוב מהספורט שאני אוהב"

תקציר: דניל מדבדב - ריילי אופלקה 4:6, 3:6/ספורט1

אחרי שרוג'ר פדרר כבר הודיע שלא ישחק בניו יורק בשל פציעה וייאלץ לעבור ניתוח, היום (שישי) הצטרף אליו גם רפאל נדאל שלא ישחק באליפות ארצות הברית ולמעשה לא יחזור לשחק ב-2021. נדאל, שסובל מפציעה ברגלו ושיחק לאחרונה בחצי גמר רולאן גארוס שם הפסיד לנובאק דג'וקוביץ', החמיץ בשל כך כבר את ווימבלדון ואת הטורניר האולימפי.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
יחסר מאוד בניו יורק. נדאל/רויטרס

נדאל כתב: "שלום לכולם, אני מודיע לכם שלצערי אני חייב לסיים את שנת 2021. אני סובל הרבה ממה שאני צריך ברגל במשך שנה כבר ואני צריך לקחת קצת זמן לעצמי. לאחר שדיברתי על זה עם הצוות והמשפחה, ההחלטה הזו התקבלה ואני חושב שזו הדרך לנסות להתאושש ולהתאושש היטב. זו שנה שבה התגעגעתי מאוד לדברים שחשובים לי מאוד כמו ווימבלדון והאולימפיאדה ועכשיו אני צריך להחמיץ גם את אליפות ארצות הברית, כמו הרבה אירועים אחרים שחשובים לי.

"הגעתי למסקנה שאני צריך זמן כדי להתאושש, לשנות מספר דברים, לנסות להבין מה קרה לי בכפות הרגליים בתקופה האחרונה. זו לא פציעה חדשה, אלא משהו שאני סוחב איתי מאז 2005 וזה לא מנע ממני לפתח את הקריירה שלי במשך כל השנים. הגיע הזמן למצוא פתרון, לחפש טיפול קצת שונה ולשפר את המצב כדי שיהיו אפשרויות לשנים הקרובות. אני מלא בנחישות לעשות את כל מה שצריך כדי שאוכל לחזור להתחרות על הדברים שמניעים אותי באמת ועל מה שעשיתי כל השנים. אני משוכנע שעם ההתאוששות של כף הרגל אוכל לעשות את זה. אעבוד כמה שאוכל כדי שזה יקרה. תודה לכולם על כל התמיכה, ההבנה וכל הבעות החיבה שלכם. זה חשוב לי מאוד, במיוחד בזמנים קשים כמו אלה. אני הולך לעבוד קשה כדי לנסות ליהנות מהספורט הזה לעוד זמן מה".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully