וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "השער היפה בקריירה? בבית"ר הבקעתי את שער העונה"

עודכן לאחרונה: 20.8.2021 / 9:01

מגן ויטסה כבש שער בכורה מרהיב ב-3:3 מול אנדרלכט: "באותה מידה הכדור היה יכול לעוף ליציע". הבלגים עודדו את רפאלוב שהחמיץ פנדל

תקציר ה-3:3 בין אנדרלכט לוויטסה בפלייאוף הקונפרנס ליג/ספורט 1

אלי דסה כבש אתמול (חמישי) שער בכורה מרהיב במדי ויטסה ארנהיים, שיצאה ממשחק החוץ מול אנדלרכט עם 3:3 דרמטי הודות להחמצת פנדל של חברו של דסה, ליאור רפאלוב, שנעצר במשקוף עמוק בתוך תוספת הזמן. המגן הישראלי, שקבע 1:1 בדקה ה-31 עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה והשלים 90 דקות לראשונה העונה, יקווה להשלים את המשימה בהולנד ולהעפיל לשלב הבתים של המפעל השלישי בחשיבותו.

דסה נשאל בסיום האם זה השער היפה בקריירה שלו: "לא, הבקעתי את שער העונה בליגה הישראלית במדי בית"ר ירושלים, זאת הייתה בעיטה חזקה לחיבורים ממרחק גדול. לפעמים אני חושב שאני מסוגל להבקיע רק שערים גדולים (צוחק). אני מאוד שמח שהבקעתי את השער הראשון שלי במדי ויטסה. ראיתי את הכדור נופל לכיווני ולא חשבתי. באותה מידה הוא יכול היה לעוף ליציע, אבל פגעתי בו בצורה טובה. זו תחושה טובה, במיוחד אחרי שנעדרתי במשך תקופה".

אלי דסה שחקן ויטסה חוגג שער. ANP Sport, GettyImages
"בבית"ר הבקעתי שער יפה יותר". אלי דסה/GettyImages, ANP Sport

הישראלי שחזר מפציעה ופתח לראשונה העונה בהרכב התייחס לכך שרק ביום המשחק הוא גילה שיעלה ב-11: "הייתי מוכן, ידעתי שיכול להיות שאצטרך לשחק תשעים דקות. אתה לא מרגיש את העייפות במשחקים גדולים כאלה. אתה ממשיך עד הרגע האחרון ונותן את כל מה שיש לך. אלה משחקים נהדרים לקחת בהם חלק".

"אני יוצא מהמשחק הזה ברגשות מעורבים", הסביר דסה. "אני גאה בדרך בה שיחקנו ובקבוצה כי נלחמנו אחד עבור השני, אבל לא לעולם לא אוכל להיות מרוצה מתוצאת תיקו, גם אם היריבה החמיצה פנדל בתוספת הזמן. היינו טובים מהם במחצית השניה. נצטרך לנצח בגומלין, זה ברור. הראנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. אנחנו מכירים את העוצמה של אנדלרכט, אבל יודעים כמה אנחנו חזקים. יהיה קרב קשה, אבל אנחנו בהחלט מסוגלים לנצח ולהעפיל לשלב הבתים".

עוד בוואלה!

שער בכורה ענק לדסה בוויטסה, רפאלוב החמיץ פנדל בדקה ה-95

לכתבה המלאה
ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. DAVID PINTENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images, GettyImages
החמצת פנדל כואבת. רפאלוב/GettyImages, DAVID PINTENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הציוץ האמפתי של אנדרלכט לעבר רפאלוב

ליאור רפאלוב בישל אמש את השער השלישי במשחק הזה, אך סיים את המשחק כגיבור הטראגי לאחר שהחמיץ פנדל עמוק בתוך תוספת הזמן וקבוצתו תצטרך לנצח בגומלין שייערך בהולנד כדי להעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג.

"אנחנו יוצאים מהמשחק הזה עם טעם חמוץ, זה ברור, אבל אני מעדיף לזכור את האמונה של השחקנים שהגיבו בצורה טובה, חזרו מפיגור והיו קרובים לבצע מהפך בדקות הסיום", התייחס המאמן וינסנט קומפאני להחטאה הכואבת של רפאלוב, שבעט את הפנדל למשקוף בדקה ה-95.

ילד בוכה במשחק של אנדרלכט. GettyImages
אוהד אנדרלכט שבכה אחרי החמצת הפנדל/GettyImages

לאחר החמצת הפנדל של רפאלוב, ילד צעיר, אוהד הקבוצה הביתית, פרץ לכר הדשא והחל למרר בבכי, כאשר שחקני אנדרלכט ליוו אותו מחוץ לתחומי המגרש. "החמצת הפנדל של רפאלוב הובילו להתפרצות רגשות באצטדיון, אלה תמונות ביזאריות", נכתב בתקשורת הבלגית על האירוע.

בעמוד הטוויטר הרשמי של אנדרלכט העלו תמונה של רפאלוב עם שני ילדיו וכתבו: "תרים את הראש", בניסיון לעודד את הקשר הישראלי הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully