וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס לא קיבל קולות בבחירה לשחקן הטוב ב-NBA ולא נותר אדיש

עודכן לאחרונה: 20.8.2021 / 8:48

ב-ESPN חילקו שווה בשווה 10 הצבעות בין יאניס לדוראנט בבחירה היוקרתית, כוכב הלייקרס הגיב לציוץ מתריס נגדו ויצר סערה בטוויטר

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

ב-ESPN ערכו אמש סקר לגבי המהלכים הבולטים של הקיץ ובנוסף 10 סקאוטים ומנהלים בליגה בחרו את השחקן הכי טוב ב-NBA לדעתם. הקולות התחלקו שווה בשווה בין יאניס אנטטוקומפו האלוף הטרי לבין קווין דוראנט, כוכב ברוקלין שהוליך את נבחרת ארה"ב לזהב בטוקיו. מי שלא ממש אהב את הבחירה הזו היה לברון ג'יימס. הכוכב הכי גדול של הליגה בעשור האחרון לא קיבל אפילו קול אחד, והוא התקשה להישאר אדיש לזה.

לברון, לו יש 50 מיליון עוקבים בטוויטר, הגיב לציוץ שטוען שהוא "חסר תועלת" והטריף את העוקבים שלו. לאחר מכן הוא העלה ציוץ נוסף והודה לעוקבים שלו. לברון, שיחגוג 37 בדצמבר, פספס לא מעט משחקים בעונה החולפת שבה הלייקרס איבדה את תואר האליפות שלה.

התגובה הצינית של לברון

פיל הנדי עוזר מאמן הלייקרס עם לברון ג'יימס. רויטרס
עדיין השחקן הטוב בליגה? לברון ג'יימס/רויטרס

אגב, זו לא פעם ראשונה שלברון לא מקבל אף קול בבחירה הזו. בעונה הראשונה שלו בלייקרס, שפספסו את הפלייאוף ב-2019 עוד לפני שאנתוני דייויס הצטרף, הסקר על השחקן הטוב בליגה נעשה בהשתתפות 20 מצביעים והקולות התחלקו בין שלושה שחקנים: 12 לקוואי, 6 לאנטטוקומפו ו-2 להארדן.

לברון הגיב לחוסר האמון בו כשעונה לאחר מכן סחף את הלייקרס לאליפות בבועה באורלנדו. כזכור, הלייקרס הודחו בעונה החולפת כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף מול פיניקס, שהמשיכה עד לגמר ה-NBA. לברון התקשה מאוד בלי דייויס לצידו, אך העונה בקבוצה מקווים להיאבק שוב על התואר עם כוכבים חדשים ומנוסים כמו ראסל ווסטברוק וכרמלו אנתוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully