וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם הגיעה לשפל חדש, פאסוס תצליח היכן שמכבי חיפה נכשלה?

לאחר ה-1:0 מול פאסוס דה פריירה התרנגולים הפכו לקבוצה האנגלית הראשונה המפסידה בכל מפעלי אופ"א לאורך השנים. באנגליה עוסקים בסרטון הלעגני שהעלתה הקבוצה הפורטוגלית לטוויטר לפני המשחק

תקציר ה-3:3 בין אנדרלכט לוויטסה בפלייאוף הקונפרנס ליג/ספורט 1

באנגליה לא ממש יודעים איך לאכול את ההפסד המפתיע של טוטנהאם אמש (חמישי) 1:0 לפאסוס דה פריירה הפורטוגלית במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. הקבוצה של נונו אספיריטו סנטו עלתה בהרכב משני שכלל כמה שחקנים אלמוניים כגון דיין סקרלט בן ה-17 וניל ג'ון בן ה-18, אך גם עם שחקנים מוכרים כמו כריסיטיאן רומרו וג'ובאני לו סלסו.

לוקאס סילבה כבש את השער היחיד במשחק לזכות המארחת על סף הירידה להפסקה. האנגלים אמנם החזיקו יותר בכדור אך לא סיכנו כמעט את שער היריבה. התרנגולים בעטו שתי בעיטות בלבד לעבר השער, כאשר שתיהן לא פגעו במסגרת. פאסוס דה פריירה לעומת זאת, לא הייתה רחוקה מלצאת אף עם ניצחון גדול יותר.

צפו בסרטון הלעגני של פאסוס דה פריירה לטוטנהאם

בעצם ההפסד אתמול, הפכה טוטנהאם לקבוצה האנגלית הראשונה שמפסידה בכל המפעלים אופ"א, על שללל גלגלוליהם השונים (ליגת האלופות/גביע אירופה לאלופות, הליגה האירופית/גביע אופ"א, גביע המחזיקות, האינטרטוטו וכעת גם בקונפרנס ליג).

מעבר לכך, תחושת ההשפלה של אנשי ואוהדי טוטנהאם בוודאי גדולה הרבה יותר, לאור העובדה שבעמוד הטוויטר של פאסוס דה פריירה עלה סרטון טרם המשחק, שלועג לטוטנהאם ומציגה כיריבה נוחה מבחינת הקבוצה הצנועה מפורטוגל. כזכור, בשנה שעברה כשעלה סרטון בו נראה מוחמד אבו פאני שולח הצהרות לגבי המפגש עם טוטנהאם בליגה האירופית ספגו הירוקים שביעייה מהיריבה האנגלית. כעת, ניתן לראות את התגובה של התרנגולים בגומלין.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully