וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת החמצה בבאר שבע: "יהיה קשה בקפריסין, אבל יש לנו שחקנים מנוסים"

20.8.2021 / 7:04

הבעלים אלונה ברקת חיזקה את אנשי המקצוע אחרי התיקו הביתי המאכזב, גורם: "אנחנו יותר טובים מאנורתוזיס". ויטור סחט מחמאות, אנסה שוב בלט

תקציר: הפועל באר שבע - אנורתוזיס פמגוסטה 0:0/ספורט1

תחושת החמצה גדולה ובצידה אמונה שאפשר לנצח בשבוע הבא בקפריסין, אחרי התיקו הביתי המאופס אמש (חמישי) של הפועל באר שבע מול אנורתוזיס פמאגוסטה. הבעלים אלונה ברקת שוחחה בסיום המשחק עם הגורמים המקצועיים בקבוצה, חיזקה אותם ואמרה כי היא משוכנעת שהקבוצה תשלים את המשימה בעוד שישה ימים בלרנקה ותנצח את ההתמודדות. גורם במועדון אמר אמש: "אנחנו יותר טובים מאנורתוזיס ונטוס לקפריסין לעשות את העבודה".

תחושת ההחמצה בסיום נבעה מהדקות הרבות, בעיקר במחצית הראשונה, בהן הפועל באר שבע שיחקה כדורגל איכותי מאוד עם הרבה עוצמה ואינטנסיביות בהתקפה. מצד אחד משוכנעים בקבוצה שאפשר להציג את אותו כדורגל גם בקפריסין, אבל מצד שני מודים שהם צריכים לדעת לנצל את המצבים האלה כי אחרי זה הם עלולים לשלם מחיר בגין כל כך הרבה החמצות. "יכול להיות שחסר לנו ריכוז ושקט בהתקפה", הודה אמש המאמן רוני לוי, שהוסיף: "לעתים גם חסר מזל ואתה צריך שכדור יילך לכתובת הנכונה במקום שייפגע באיזה שחקן בדרך".

יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
הבינגו של אלונה ורוני לוי. יוג'ין אנסה/דני מרון

למרות האמונה שבשבוע הבא אפשר וצריך לנצח בקפריסין, התרשמו בקבוצה גם מכך שיש לאנורתוזיס פמאגוסטה איכויות משלה והיא היתה קרובה לכבוש שער. "יהיה לנו קשה בקפריסין עם האצטדיון הביתי שלהם והקהל שאמור להגיע, אבל יש לנו שחקנים עם ניסיון שעברו דברים בכדורגל כדי שנילחץ מזה שמדובר במשחק חוץ", אמרו בקבוצה.

מי ששוב בלט בהפועל באר שבע בחלק הקדמי היה יוג'ין אנסה וכבר ברור שהפועל באר שבע עשתה עסקה מצוינת כשצירפה אותו לשורותיה. אנסה אמנם לא כבש, אבל הוא היה מאוד מסוכן וביחד עם שגיב יחזקאל יש להפועל באר שבע את ההתקפה המהירה בליגה.

בחלק ההגנתי גרף מיגל ויטור הרבה מחמאות אחרי שרשם משחק יוצא מן הכלל. "נהיה חייבים את מיגל בכושר הזה גם בקפריסין", אמרו בקבוצה. הציוות של חאתם עבד אלחמיד כמגן שמאלי יימשך גם במשחק הגומלין בלרנקה. בקבוצה ממשיכים לחפש מגן שמאלי כי אלחמיד הבהיר שהוא אינו רוצה לשחק בעמדה הזו והוא ממלא את התפקיד רק כי מדובר במשחקים קריטיים להגעה לקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully