וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר פתחה עונה עם 0:4 על גנואה, צ'לחנוילו ודז'קו כבשו

עודכן לאחרונה: 21.8.2021 / 23:50

האלופה החלה את עידן סימונה אינזאגי עם רביעייה ביתית. לאציו ניצחה את אמפולי 1:3 בחוץ, 1:2 דרמטי לאטאלנטה בטורינו

רומלו לוקאקו שחקן אינטר בדרך אל צ'לסי/מתוך טוויטר

אחרי שהכדורגל חזר בצרפת, ספרד, אנגליה וגרמניה, גם איטליה העונה יצאה לדרך הערב (שבת) עם האלופה אינטר שהביסה 0:4 את גנואה. ססואולו ניצחה 2:3 בחוץ את ורונה ובמשחקים המאוחרים לאציו ואטאלנטה השיגו ניצחונות חוץ על אמפולי וטורינו בהתאמה.

הקאן צ'לחנוילו עם אדין דז'קו שחקני אינטר. רויטרס
שני המצטרפים החדשים כבשו. הקאן צ'לחנוילו עם אדין דז'קו/רויטרס

אינטר - גנואה 0:4

סימונה אינזאגי פתח ברגל ימין את הקדנציה שלו כמאמן האלופה, שעברה קיץ קשה עם קריסה כלכלית של הענקית הסינית סונינג שנאלצה למכור את רומלו לוקאקו ואשרף חכימי. אנטוניו קונטה הבין לאן נושבת הרוח ונטש עוד לפני כן, אבל גם בלעדיו אינטר האריכה את רצף ניצחונות הליגה מול גנואה לשבעה, כשהיא לא סופגת ממנה שערים מאז פברואר 2018.

דנזל דומפריס עדיין לא נכלל בסגל, בעוד אדין דז'קו פתח וכבש, והקאן צ'לחנוילו גנב את ההצגה. הקשר הטורקי שחצה את הכביש ממילאן בהעברה חופשית, בישל בדקה השישית מנקודת הקרן למילאן שקריניאר שנגח בעוצמה פנימה וכבש בעצמו בחלוף שמונה דקות עם חץ מ-20 מטרים לרשת של סלבטורה סיריגו, שערך בכורה בשערה של גנואה. צ'לחנוילו הפך לראשון מאז זלאטן איברהימוביץ' ב-2006 שכובש ומבשל בבכורה במדי אינטר, ואילו שקריניאר הוא שחקן ההגנה הראשון מאז לוסיו ב-2011 שחתום על השער הראשון של העונה. ארתורו וידאל נכנס בדקה ה-68 ואחרי שש דקות קיבל מסירת עקב מניקולו בארלה ובעט פנימה, ובדקה ה-84 הוא הכין לדז'קו שנגח פנימה וחגג שער רשמי ראשון בקבוצתו החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'אקומו רספאדורי שחקן ססואולו חוגג שער. Alessandro Sabattini, GettyImages
יליד 2000 השלישי שכובש בשלוש עונות שונות בליגה. ג'אקומו רספאדורי/GettyImages, Alessandro Sabattini

ורונה - ססואולו 3:2

בכורה מוצלחת לאלסיו דיוניזי כמאמן ססואולו, הרבה פחות לאוזביו די פרנצ'קו כמאמן ורונה. האורחת הסתדרה ללא דומניקו ברארדי, כשאלוף אירופה הנוסף שנשאר בסגל, ג'אקומו רספאדורי, השתלט על הכדור בצורה נהדרת וכבש בדקה ה-31 כדי להפוך לשחקן השלישי שנולד בשנות ה-2000 ומבקיע בשלוש עונות שונות בסרייה A (אחרי חברו לקבוצה חאמד טראורה ומואיז קן). מיגל ולוסו הפקיר את ורונה עם צהוב שני בדקה ה-45 והמבשל פיליפ ג'וריצ'יץ' ניצל את זה כדי לחגוג את השני בדקה ה-51. מתיאה זקאני צימק בפנדל בדקה ה-70, אבל טראורה שהחליף את רספאדורי נעץ את השלישי בדקה ה-77 והשני של זקאני רק הקטין בדקת הסיום.

אמפולי - לאציו 3:1

טבילת האש הראשונה של מאוריציו סארי כמאמן לאציו, הוכתרה בהצלחה כשהנשרים השיגו ניצחון שישי ברציפות על העולה החדשה. פיליפו באנדינלי דווקא העלה את הקגבוצה מטוסקנה ליתרון בדקה ה-4, אבל התשובה של לאציו הייתה מהירה: פליפה אנדרסון שחזר אחרי גלות באנגליה ופורטוגל, בישל לסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' בדקה ה-6 וזה 1:1. הסרבי עצמו הכין את המהפך של מנואל לצארי בדקה ה-31 וצ'ירו אימובילה קבע 1:3 עם פנדל מוצלח בדקה ה-41.

שחקני אטאלנטה חוגגים. Stefano Guidi, GettyImages
אטאלנטה אוהבת להתארח אצל טורינו/GettyImages, Stefano Guidi

טורינו - אטאלנטה 2:1

שני הביקורים האחרונים של אטאלנטה אצל טורינו הניבו לה 6 נקודות בזכות ניצחונות מהדהדים 2:4 ו-0:7 והיום היא רשמה שלוש נקודות נוספות שם, גם אם בתוצאה קצת יותר צנועה. לואיס מוריאל אמנם כבש שער יתרון כבר בדקה ה-6, אבל אלוף אירופה, אנדראה בלוטי, איזן 11 דקות לסיום. כל הדרכים הובילו ל-1:1 בסיום, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לרוברטו פיקולי בן ה-20, שכבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-93.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully