וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתובת שוב על הקיר: מכבי נתניה חוששת מעוד עונת נפילה

עודכן לאחרונה: 20.8.2021 / 13:49

סאגת גבי קניקובסקי ערערה את מכבי נתניה, ואחרי קיץ לא שקט היא מחפשת קצת שלווה. פרויקט פתיחת העונה עם הקבוצה של ריימונד אטפלד, שמשחקי גביע הטוטו כבר הדליקו לו כמה נורות אדומות מוכרות מאשתקד

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

באו: רז שלמה, שי קונסטנטין, אמיר ברקוביץ', יניב מזרחי, מאמון קשוע, בוריס אינו, איגור זלטאנוביץ', איהב אבו אלשיך, נפתלי בלאי.

עזבו: קווין פרייטר, דולב אזולאי, לאמק בנדה, פרנן גורה, קליאן ואן דר קאפ, מתן לוי, רוי קורין, בן אז'ובל.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אחרי כל הבלגן הוא עדיין שם. קניקובסקי/ברני ארדוב

מה עשיתם בקיץ?

במכבי נתניה בעיקר חיכו במהלך הקיץ למוצא פיו של הקשר המוכשר גבי קניקובסקי, שמצד אחד מספר לכולם מאז סיום העונה שעברה שהוא מת לעזוב ולעבור לאירופה, ומצד שני לא מביא שום הצעה רשמית מעניינת ומפתה אל שולחן המועדון. אה, ויש גם צד שלישי: הוא אומר לכל מי ששואל אותו בשיחות סגורות, שמכבי חיפה ומכבי תל אביב הן לא ממש אופציות שמרגשות אותו.

המאמן ריימונד אטוולד כבר הביע את חוסר שביעות רצונו מהסיטואציה עם קניקובסקי, ונכון לעכשיו נראה שאף אחד לא מבסוט מהמצב - לא הקשר שפוזל למחוזות אחרים, בטח שלא המאמן שלא יכול להסתמך על שחקן שרוצה לעזוב ובעיקר לא הבעלים אייל סגל, שהיה שמח למכור אותו עכשיו, כשהקשר נכנס לשנת חוזה אחרונה, בטרם יהיה רשאי לעבור ללא תמורה בקיץ הבא.

לצד סוגיית קניקובסקי, נראה שנתניה השתפרה בכל הנוגע לפן המקצועי, לפחות באופן יחסי לעונה שעברה. המאמן אטוולד קיבל קרדיט והמשיך לעונה נוספת, דני עמוס בשער, אלמוג כהן ושיר צדק בהגנה ממשיכים להיות השלד של החלק האחורי ושי קונסטנטין הגיע לעמדת המגן הימני. בוריס אינו בקישור ובעיקר איגור זלטאנוביץ' בהתקפה הגיעו כדי לשדרג את הרכב הקבוצה, במטרה מוצהרת וברורה להגיע לפלייאוף העליון, דבר שנתניה נכשלה בהשגתו בעונה הקודמת.

כשיש לך במועדון בעלים עם תשוקה כמו אייל סגל, שמחד מאמין בצעירים ומאידך לא מהסס לפתוח את הכיס כשצריך, המשימה להתברג בחלק העליון, אפשרית בהחלט.

עוד בוואלה!

קנסות נמוכים לבית"ר ירושלים והפועל תל אביב, רדיוס על תנאי לנתניה

לכתבה המלאה

תסריט אופטימי

צמד של (זלאטן)וביץ' במשחק הפתיחה נגד הפועל חיפה, בדרך לתואר מלך שערי הליגה עם 18 כיבושים בסיום העונה ומכבי נתניה מסיימת רביעית וזוכה בכרטיס למוקדמות הקונפרנס-ליג, אחרי 3:4 הרואי מול מכבי חיפה בסמי עופר ממש במחזור הסיום של הפלייאוף העליון, עם גול ניצחון של אביב אברהם בדקה ה-91.

תסריט פסימי

אחרי עונה בינונית נוספת של נתניה שמסיימת במקום השמיני, האוהד והבעלים אייל סגל מודיע בסיום העונה שנמאס לו מהקומבינות בהתאחדות והאינטריגות באיגוד השופטים, והוא עוזב את המועדון, הפעם לתמיד ובלי פניית פרסה בחזרה. אטוולד מסיים את תפקידו ואלמוג כהן פורש מכדורגל ומתמנה למנהל המקצועי של המועדון.

ריימונד אטפלד מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מחפש קילר אינסטינקט. אטפלד/ברני ארדוב

הרגע שאסור שיחזור

בעונה שעברה נתניה חסרה בחלק מהמשחקים את הקילר אינסטינקט. היא הייתה טובה יותר מהיריבות שלה, אבל לא ידעה "להרוג משחקים" ולתרגם את זה לשערים וניצחונות. זה בא לידי ביטוי בעיקר בחמשת המשחקים האחרונים של הליגה הסדירה, כאשר נתניה סיימה עם שלושה הפסדים, תיקו וניצחון בודד, מה שעלה לה במקום בפלייאוף העליון. גם העונה אטוולד כבר רמז על אותה בעיה במשחקי שלב הבתים בגביע הטוטו, וכדאי מאוד שבנתניה ידעו לשפר את הנושא הזה לקראת העונה הקרובה.

חיסון שלישי או בידוד

אביב אברהם הוא שחקן מלא כישרון, אבל התחושה היא שעד עכשיו הוא לא באמת הצליח להטביע חותם אמיתי בנתניה. אם קניקובסקי אכן יעזוב בסופו של דבר, יצטרך אברהם ליטול את המושכות ולהצדיק את הציפיות ממנו. הפוטנציאל קיים וגם הקרדיט מהמאמן אטוולד. מכאן והלאה זה כבר ברגליים של הקשר עצמו.

אביב אברהם שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הרבה כישרון, אבל הגיע הזמן להטביע חותם. אביב אברהם/ברני ארדוב

תחזית

העונה מסתמן שהקרב על מקומות 4-8 פתוח לחלוטין ויהיו מספר קבוצות שיתחרו על הכניסה לפלייאוף העליון. נתניה תצטרך לגלות יציבות גדולה בהרבה מהשנה שעברה, ואז המקום החמישי או השישי בהחלט ריאליים עבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully