וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא גיבור. עשיתי את המוטל עליי": קיאר חוזר להתמוטטות של אריקסן

בלם מילאן ונבחרת דנמרק שהציל את חיי חברו לנבחרת: "האינסטינקט הניע אותי. זו פעם ראשונה שדבר כזה קרה לי, ומקווה שגם האחרונה"

ההתמוטטות של שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן במהלך המשחק מול פינלנד/ספורט1

רגע ההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן במשחק בין דנמרק לפינלנד היה ללא ספק אחד הזכורים ביותר של יורו 2020. קשר אינטר סבל מהתקף לב, וקפטן נבחרתו, סימון קיאר, היה הראשון שניגש כדי לטפל בו.

הפעולות של קיאר אולי הצילו את חייו של אריקסן, ומאז אותו אירוע קיאר זכה לתשואות רבות על מעשיו והוכתר כגיבור. היום (חמישי) בלמה של מילאן התראיין ב"קוריירה דלה סרה" האיטלקי ונזכר באותו מקרה בלתי נשכח. "אני לא גיבור, עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות בלי לחשוב, כמו כל אחד אחר", אמר.

שחקן נבחרת דנמרק, סימון קיאר עם בת זוגו של כריסטיאן אריקסן, סברינה קביסט. רויטרס
גיבור, אבל לא בעיני עצמו. קיאר מחבק את בת זוגו של אריקסן ברגעי הדרמה/רויטרס

כזכור, המשחק נגד פינלנד היה הראשון של דנמרק בטורניר, והוא היה חגיגי במיוחד לאור העובדה שהוא נערך לעיני הקהל הביתי באצטדיון פארקן שבקופנהאגן: "זה היה יום היסטורי עבורנו. משחק ראשון בטורניר, במגרש הביתי, ואז קרה מה שקרה. האינסטינקט הניע אותי, ועשיתי את המוטל עליי בצורה אוטומטית. זו הייתה הפעם הראשונה שדבר כזה קרה לי, ואני מקווה שגם הפעם האחרונה".

דנמרק צמחה מהמקרה בצורה יוצאת דופן, והגיעה עד לחצי גמר הטורניר, שם נכנעה לאנגליה 2:1 לאחר הארכה. עם זאת, הקפטן הדני הסביר כי "הדבר היחיד שחשוב הוא שכריסטיאן בסדר עכשיו"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כעת, כאשר היורו כבר מאחוריו, קיאר עומד לפתוח את עונתו השנייה המלאה במדי הרוסונרי, אליה הגיע מסביליה בינואר 2020. המילאנזים ינסו להמשיך את ההתקדמות שהחלו בעונה שעברה, אז סיימו במקום השני, שסידר להם מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה מאז 2013/14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully