וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: הגרלה קשה לגלבוע והפועל חיפה, נס ציונה תקווה לעלות לבתים

19.8.2021 / 14:00

הגרלת המפעל בו זכו הכתומים בעונה שעברה נערכה - סגנית האלופה מגן נר תשחק בבית אחד עם רג'יו אמיליה, סראגוסה וסראטוב. אילת, אם לא תעפיל לליגת האלופות, תפגוש את ננו גינזבורג. נס ציונה נגד וינה או פארנו, הפועל חיפה נגד יניסיי הרוסית

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

הגרלת היורופקאפ לעונת 2021/22 נערכה היום (חמישי) כשלא פחות מארבע קבוצות ישראליות הוגרלו לשלב הבתים והמוקדמות של המפעל הרביעי בחשיבותו בכדורסל האירופי, בו זכתה בעונה שעברה עירוני נס ציונה.

הפועל גלבוע/גליל, סגנית האלופה של ישראל הוגרלה בבית קשה מאוד עם רג'יו אמיליה מאיטליה, סראגוסה מספרד וסראטוב הרוסית. הפועל אילת גם כן הוגרלה לשלב הבתים, אם לא תעבור את שלב המוקדמות של ליגת האלופות, ואם תגיע ליורופקאפ תשחק בבית אחד עם רילסקי ספורטיסט הבולגרית, בי סי קייב מאוקראינה ובי סי פרומטיי האוקראינית אותה מאמן ננו גינזבורג.

מחזיקת המפעל, עירוני נס ציונה תשחק במוקדמות בשל העובדה שסיימה את הליגה במקום השביעי בלבד. משחקי המוקדמות ייערכו בבועה בשיטת נוקאאוט. נס ציונה תשחק בסיבוב המוקדמות הראשון שלה נגד המנצחת במשחק בין GGMT וינה האוסטרית לפארנו סדאם מאסטוניה. אם נס ציונה תנצח היא תשחק על הכניסה לשלב הבתים נגד המנצחת של המשחק בין פורטו לקרבאנוס הקפריסאית. אם הקבוצה של ליאור ליובין תעפיל לשלב הבתים היא תשחק בבית אחד עם שולונוק ההונגרית, אורדאה מרומניה ולגיה ורשה מפולין.

מאמן הפועל חיפה בכדורסל אלעד חסין. קובי אליהו
אתגר לא קל. אלעד חסין/קובי אליהו

הפועל חיפה, שחוזרת לאירופה אחרי שנים רבות, זכתה להגרלה קשה מאוד. האדומים ישחקו בשלב המוקדמות הראשון שלהם נגד ייניסיי קרסניורסק מרוסיה, ואם ינצחו יפגשו אחת מבין ביירות' הגרמנית, נטורקס שגד מהונגריה וTFT סקופיה ממקודניה. הנציגה של הכרמל תקווה להגיע לשלב הבתים ולשחק עם קפפנברג מאוסטרליה, קלוז' הרומנית והמפסידה במשחק מוקדמות ליגת האלופות בין לונדון ליונס לטרביזו מאיטליה.

גם משחקי היורוקאפ לנשים הוגרלו היום, ואליצור חולון הוגרלה למשחק כפול בשלב המוקדמות נגד האטיי בשקהיר הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully