וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר על המאבק נגד אנטישמיות בספורט: "חייבים לגנות את זה"

קומישינר ה-NBA אמר לקראת כנס "מאוחדים דרך הספורט" שייערך בשבוע הבא בתל אביב: "ספורט הוא תחום שחשוב לקדם עכשיו יותר מתמיד"

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

"תפקיד הספורט בחברה הוא נושא שאנו מתגאים בו ב- NBA. הכוח המאחד הזה, מראה לנו שספורט הוא תחום שחשוב לקדם עכשיו יותר מתמיד, במיוחד כאשר אנו מתמודדים עם עלייה מטרידה של התבטאויות שנאה, אפליה, ואנטישמיות. עלינו להשתמש בהשפעות הקולקטיביות שלנו כדי לגנות את המעשים הללו".

כך אמר אדם סילבר, קומישינר הNBA בדבריו לקראת כנס "מאוחדים דרך הספורט" שיקיימו המרכז לאימפקט יהודי, מכבי תל אביב בכדורסל וההסתדרות הציונית העולמית בשבוע הבא, 24.8.2021, לציון 85 שנים למשחקים האולימפיים של ברלין 1936.

הקומישנר של ה-NBA אדם סילבר. GettyImages
לוקח חלק במאבק. אדם סילבר/GettyImages

האירוע שיתקיים ביום שלישי הבא יאגד את בכירי ענף הספורט, הקהילה הדיפלומטית והחברה הציבורית בישראל, להנצחת מאורעות 1936 וניצחון הספורט על הצורר הנאצי. במהלך האירוע שיתקיים במעמד הנשיא העשירי של מדינת ישראל ראובן (רובי) ריבלין, יו"ר המרכז לאימפקט יהודי רוברט זינגר, יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל אביב שמעון מזרחי, ויו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל, יערך שיח של בכירי ענף הספורט בישראל ובעולם יחד עם מנהיגים ודיפלומטים, על הצורך לפעול יחד בכדי למנוע ביטויי שנאה, גזענות ואנטישמיות במגרשי הספורט, ובחברה בכלל.

להרשמה וצפייה באירוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully