וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זה יעלה לו? זה הסכום שמסי ישקיע בבית בפריז

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 11:54

להיות סוכן נדל"ן זה כיף? לא אם אתה המתווך של ליאו מסי, שהציב תנאים ספציפיים לבית החדש שלו בבירת צרפת. אז מה בדיוק הוא רוצה?

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

ליאו מסי מחפש בית בפריז והציב מספר תנאים ספציפיים, מה שמקשה על סוכני הנדל"ן המקומיים למצוא לו את "המקום המושלם". הפרעוש, ששוהה זמנית באחד ממלונות היוקרה בעיר, לא מעוניין להשתקע בצרפת ומחפש לשכור נכס לשנה עם אופציה לשנה נוספת, כך על פי דיווח בצרפת.

בתקשורת הצרפתית נטען כי מסי ואשתו אנטונלה מכוונים לאחוזה פרטית מרווחת, רצוי מרוהטת, בה יהיו בין ארבעה לחמישה חדרי שינה, בריכת שחייה וחדר כושר, כאשר התקציב שהוקצה הוא בין 25,000 ל-45,000 יורו לחודש. בדיווח חזרו והדגישו שמשפחת מסי לא רוצה לגור במרכז פריז והיעד שעשוי להיות רלוונטי הוא פרבר "Neuilly-sur-Seine" הפופולרי, בו מתגוררים מרקו וראטי ואנחל די מריה.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מוצג במסיבת עיתונאים. רויטרס
גם אנחנו רוצים בית בסכום הזה, אבל אין לנו/רויטרס

עוד נכתב כי מסי ואנטונלה מעוניינים שילדיהם ילמדו באחד מבתי הספר הבינלאומיים של העירייה ויחיו במקום שקט, הרחק מעיניים סקרניות. מי שאחראית למציאת "פיסת גן העדן" שמשפחת מסי מחפשת היא אנטונלה, אשתו של הכוכב, שעל פי התקשורת הצרפתית מנהלת את כל ענייניו. "היא הבוס. היא אחראית על הכל ומנהלת את כל מה שקורה בבית, סוג של נפוליאון קטן שמחליט על כל האסטרטגיות. היא השליטה טרור בחבורה המשותפת של השניים בברצלונה", סיפר גורם שמכיר את הזוג מקורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully