וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.8: חאמס עשוי לעבור לספרד, "לבנדובסקי ביקש לעזוב את באיירן"

פדרו התאחד עם מאוריציו סארי במעבר שמסעיר את איטליה, אמרסון הצטרף לליון. כוכב באיירן מינכן יימכר רק תמורת 130 מיליון יורו ומעלה

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן 3:1/ספורט1

החתמות

* רשמית: פדרו חצה את הכביש ועבר רשמית מרומא ללאציו, שם יתאחד עם מאוריציו סארי שאימן אותו בצ'לסי. שחקן הכנף הספרדי (34) חתם לעונה אחת.

* צ'לסי שלחה את המגן השמאלי אמרסון לעונת השאלה בליון. המתאזרח הברזילאי היה חלק מהזכייה של איטליה ביורו האחרון.

* ויאריאל רכשה את הקיצוני ההולנדי-ניגרי ארנאוט דאנג'ומה מבורנמות' תמורת 25 מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד צירפה בהשאלה עד תום העונה את בנז'מן לקונט ממונאקו כשוער מחליף ליאן אובלק.

* המהלך הזה של אלופת ספרד הגיע מיד לאחר ששלחה את השוער הקרואטי איבו גרביץ' לעונת השאלה בליל, אלופת צרפת.

* נאפולי החתימה את ז'ואן ז'סוס ששיחק בעבר ברומא לעונה אחת.

* באייר לברקוזן מכרה את המגן הברזילאי וונדל לפורטו תמורת כ-4 מיליון יורו.

* מארסיי השלימה את רכישתו של המגן הספרדי פול לירולה מסמפדוריה תמורת 13 מיליון יורו, אחרי ששיחק אצלה חצי עונה כמושאל.

* קנדי האריך את חוזהו בצ'לסי ויצטרף לעונה הקרובה בהשאלה לפלמנגו הברזילאית.

* רודריגו פלאסיו ששיחק בעונה החולפת בבולוניה חתם לעונה אחת בברשיה מהסרייה B.

* מהדי לריס עובר בהשאלה לעונה הקרובה מסמפדוריה לברשיה.

* אמאדו סוקונה, שחקן הפועל כפר סבא בעונה שעברה ולפני כן גם בהפועל פתח תקוה, חתם במאריצבורג יונייטד מהליגה הראשונה בדרום אפריקה.

שמועות

* דיווח ב"סקיי בריטניה": רוברט לבנדובסקי הבהיר לבאיירן מינכן שהוא רוצה לעזוב, ושהוא נחוש למצוא "אתגר חדש". לפי הדיווח, תג המחיר שבאיירן הציבה עומד על 130 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים כי חאמס רודריגס עשוי לעבור בקרוב מאוד מאברטון לאתלטיקו מדריד תמורת 25.5 מיליון יורו, מה שיסלול את דרכו של חואקין קוראה מלאציו לגודיסון פארק.

* לפי "ל'אקיפ", באיירן מינכן קרובה לרכוש את תילו קהרר מפריז סן ז'רמן. הבלם הגרמני כבר סיכם את תנאיו האישיים בקבוצה לשלוש שנים, והמשא ומתן בין המועדונים נמשך, כשבאיירן מוכנה לשלם 12 מיליון יורו.

* עוד שחקנים מפ.ס.וו יימכרו למועדון פאר מגרמניה? אחרי שדונייל מאלן עבר לבורוסיה דורטמונד, בהולנד מדווחים שבאיירן מינכן נמצאת במעקב אחר נוני מדואקה וקודי גאקפו, ואף שלחה למשחק מול בנפיקה נציגים שעקבו אחר השניים.

* אינטר עדיין לא הגיעה להסכמות עם אטאלנטה בנוגע למעברו של דובאן ספאטה, למרות שהקולומביאני נמצא בראש סדר העדיפויות של הנראזורי. שם נוסף שעלה כמועמד לאחרונה הוא מרכוס תוראם ממנשנגלדבאך.

* ארסנל הגיעה לסיכום עם שפילד יונייטד על רכישתו של השוער ארון רמסדייל. התותחנים ישלמו כ-30 מיליון ליש"ט תמורת האנגלי בן ה-23, שאמור להתחרות עם ברנד לנו על אפודת השוער הראשון.

* יורגוס יאקומאקיס, מלך שערי הליגה ההולנדית בעונה שעברה ומי שהיה על סף חתימה במכבי תל אביב ובמ.ס אשדוד בעבר, בדרך לורדר ברמן. היווני נחת בגרמניה לקראת הצטרפות למועדון, אחרי שככל הנראה העדיף אותו על פני סלטיק.

* אנטואן גריזמן, שהגיע במחזור הפתיחה בלה-ליגה למאה הופעות במדי ברצלונה, אמר שהוא מצפה למאה הופעות נוספות במדי הבלאוגרנה, והוסיף שהוא היה רוצה להישאר בקבוצה לזמן רב. בכך ייתכן ושם סוף לשמועות על מעבר למנצ'סטר סיטי או חזרה לאתלטיקו מדריד.

* פבריציו רומאנו מדווח כי העברת אוזאן טופאן מפנרבחצ'ה לווטפורד סגורה. הקשר הטורקי צפוי לעבור בהשאלה לקבוצה מלונדון עד תום העונה עם אופציה לרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully