וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו "כשיר לדרבי נגד ארסנל"

החלוץ סיים את תקופת הבידוד והתאמן לראשונה עם צ'לסי לקראת הדרבי (ראשון, 18:30, ספ' 1). על החלום: "הפך למציאות"

רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי/מתוך טוויטר

רומלו לוקאקו סיים את תקופת הבידוד והתאמן היום (רביעי) לראשונה עם שחקני צ'לסי, אבל רבים תהו אם הבכורה המחודשת שלו בפרמיירליג ובמדי הבלוז תהיה כבר ביום ראשון בדרבי נגד ארסנל (18:30, ישיר בספורט1).

הבלגי בן ה-28, שנרכש מאינטר תמורת 115 מיליון יורו התייצב למסיבת עיתונאים ראשונה ומיד נשאל על מצבו הגופני והצהיר: "אני כשיר ומוכן לשחק נגד ארסנל".

רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
לוקאקו. הבכורה כבר בדרבי נגד ארסנל/רויטרס

לוקאקו, שקיבל את מספר החולצה 18 לאחר המעבר מאינטר, גם בישר כי החליף למספר 9, דבר שהתאפשר אחרי מכירת טמי אברהם לרומא השבוע: "אני מאושר להיות בסיטואציה הזו וללבוש את חולצה מספר 9 בצ'לסי. החלום הפך מבחינתי למציאות ואני כעת אצטרך להוכיח את עצמי על כר הדשא. זה הזמן להתחיל לעבוד ולתת להופעות שלי על המגרש לדבר".

לוקאקו, שגם סיפר כי זכה לקבל את שתי מנות החיסון נגד קורונה, הוסיף לקראת משחקו הראשון שיהיה באצטדיון האמירויות: "קשה להשוות בין הקבוצות, אבל אני חושב שארסנל זו קבוצה שעוד נמצאת בתהליכי בנייה. כרגע אני שואל הרבה שאלות את החברים לקבוצה, מנסה להבין היכן כל אחד רוצה לקבל את הכדור ואני יודע שהשבועות הבאים יהיו חשובים מאוד כדי שנבין אחד את השני. להתרגל ולהתאקלם אני לא חושב שאצטרך, כי זה מערך דומה לזה שאנחנו משחקים בנבחרת בלגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully