וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין מתוסכל מבעלי טוטנהאם, דיווח: לא יצא עם הקבוצה לפורטוגל

החלוץ חזר לאימונים, אולם על פי "הטלגרף" הוא פגוע מהתנהלות המועדון ומהתנערות הבעלים מ"ההבטחה הג'נטלמנית" שניתנה לו. הוא נותר מחוץ לסגל גם למשחק נגד פאסוס דה פריירה, אך עשוי לשחק לראשונה נגד וולבס. מנצ'סטר סיטי צפויה להגיש בקרוב הצעה אחרונה בהחלט

תקציר ניצחונה של טוטנהאם 0:1 על מנצ'סטר סיטי/ספורט1

הארי קיין עומד על דעתו לעזוב את טוטנהאם. לפי דיווח ב"טלגרף" הבוקר (רביעי), נועד החלוץ עם בעלי המועדון, דניאל לוי, והפציר בו לכבד את ההסכם ביניהם לפיו אם טוטנהאם לא תזכה בתואר ולא תשתתף בליגת האלופות, הוא יאפשר לו לעזוב.

קיין בן ה-28 עדיין לא זכה בתואר במהלך הקריירה ועל כן דורש כעת לקבל את מבוקשו ולהתקדם למנצ'סטר סיטי, אלופת אנגליה שמוכנה לשלם עבורו כ-150 מיליון יורו על פי הדיווחים. כשבועיים לסגירת חלון ההעברות ולאחר שטוטנהאם ניצחה את מנצ'סטר סיטי במחזור פתיחת העונה באנגליה - משחק אליו קיין כלל לא הגיע ובו צפה ממתחם האימונים - הפחלוץ מצפה שבימים הקרובים יואצו המגעים ותתאפשר מכירתו לקבוצה של פפ גווארדיולה.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
לא מוותר על המעבר לסיטי. הארי קיין/רויטרס

לפי "הטלגרף", קיין כבר מרגיש את הזמן דוחק ככל שחלון ההעברות מתקרב לסיומו וטוען כי דניאל לוי לא כיבד את הבטחתו מפגישה שנערכה עוד בעונת 2019/20, אז הבטיח לו כי ימכור אותו אם טוטנהאם לא תעמוד בציפיותיו לזכות בתארים ולכל הפחות להעפיל לליגת האלופות.

יתרה מכך, קיין חזר לאימונים רק ביום שישי ולמעשה רק אתמול התאמן לראשונה עם חבריו - זו גם הסיבה לכך שהוא לא יהיה בסגל טוטנהאם במשחק הקונפרנס ליג בפורטוגל מחר נגד פאסוס דה פריירה, על פי העיתונאים האנגלים שדיווחו כי הוא לא יצא עם הקבוצה למשחק החוץ - אבל הוא מרגיש שהוא זכה לאישור מלוי להאריך את חופשתו בשבוע רק בשל חוסר הבנה במועדון וכי מדובר במהלך שבסופו של דבר הוביל לכך שהאוהדים מפנים לעברו אצבע מאשימה.

מקורבים לחלוץ סיפרו ל"טלגרף" כי קיין מתוסכל מכך שהבעלים מתער מ"ההבטחה הג'נטלמנית" שניתנה לו לפני כשנתיים וכי גם שיחה ביניהם לאחרונה לא הובילה לשינוי. לוי אף סירב להצעה בגובה כ-125 מיליון ליש"ט שהציעה מנצ'סטר סיטי ובשלב זה מסרב לנהל מגעים עם הסיטיזנס.

קיין מעוניין לעזוב את טוטנהאם ביחסים טובים ומבהיר כי אוהדי הקבוצה חשובים לו מאוד ושחשוב לו שהם יבינו אותו, אך פגוע מהתנהלות לוי וראשי טוטנהאם שלא מאפשרים לו להתקדם אחרי 12 שנה. הוא עשוי להיכלל בסגל לראשונה העונה נגד וולבס ביום ראשון, אבל נראה כי עד ה-31.8, יום סגירת החלון, סיטי תגיש הצעה אחרונה בהחלט וכעת הלחצים הם על דניאל לוי שעד כה מסרב לדון בשחרור החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully