וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בואצ'י ערך אימון בכורה, לירן רוטמן יעדר מספר שבועות

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 18:27

בבית"ר מקווים שחלוץ הרכש יהווה תוספת כוח משמעותי ויוסיף מחץ בהתקפה. סובל מקרע במיניסקוס ויחמיץ את פתיחת העונה, מתאוסיניו חוזר

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

ריצ'מונד בואצ'י, חלוץ הרכש של בית"ר ירושלים, שיצא מבידוד לפני מספר ימים ועבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, ערך הבוקר (רביעי) את אימון הבכורה שלו עם הקבוצה. כזכור, בואצ'י נדרש לתקופת בידוד עם הגעתו לישראל וביומיים האחרונים הוא עבר סדרת בדיקות מקיפה וכאמור נמצא בריא וכשיר.

הגנאי אמור להיות תוספת כוח משמעותית להתקפה המקרטעת של בית"ר, שכבשה עד כה שער בודד בארבעת משחקיה האחרונים של הקבוצה בגביע הטוטו וזאת אחרי שלושה משחקים נוספים ללא כיבוש במחנה האימון בקיץ.

ריצ'מונד בואצ'י בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נכנס לעניינים. ריצ'מונד בואצ'י/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מי שייעדר בתקופה הקרובה הוא הקשר לירן רוטמן, שעבר בדיקת MRI ובה אובחן כי הוא סובל מקרע במיניסקוס. נכון לעכשיו מוערכת תקופת ההחלמה במספר שבועות, אך הדברים תלויים כמובן בקצב ההחלמה של הקשר ובאיחוי הקרע בברכו. מי שחזר השבוע לאימונים הוא הקשר הברזילאי מתאוסיניו, שנעדר מהמשחק האחרון בעקבות פריקת כתף.

בתוך כך, בית"ר ירושלים נקנסה הערב בבית הדין ב-6,000 שקלים בפועל על פריצתם לדשא של ארבעה קטינים אוהדי הקבוצה במשחק נגד מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully