וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: אייק וואמו חתם לעונה הקרובה

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 9:35

מלך הסלים וה-MVP של הליגה השנייה ברוסיה בעונה שעברה (28, 1.96), שהיה חלק מסגל נבחרת ניגריה לאולימפיאדת טוקיו, חתם בשורות הקבוצה של ליאור ליובין: "שחקן סופר אתלטי ואינטיליגנטי"

עירוני נס ציונה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד אייק וואמו ששיחק בעונה שעברה בסמארה הרוסית. נואמו שיחק בקיץ האחרון במדי נבחרת ניגריה באולימפיאדת טוקיו. נואמו חובר בסגל של ליאור ליובין לסנטר טים סוארס ולרכז מאט פארל ובנס ציונה יצרפו שחקן זר נוסף כדי לנעול את הסגל.

"אני מאד מתרגש להצטרף ולהיות חלק ממשפחת עירוני", אמר וואמו, "אני מצפה לעבודה המשותפת עם כולם ולהפוך את העונה הזו למוצלחת ומלאת נצחונות". המאמן ליאור ליובין הוסיף: "אני שמח על ההחתמה של אייק - שחקן סופר אתלטי ואינטליגנטי שאני בטוח שהאוהדים שלנו יהנו ממנו. אנחנו מחכים להצטרפותו, ומאחלים לו ולנו בהצלחה".

אייק וואמו עירוני נס ציונה. האתר הרשמי של עירוני נס ציונה, אתר רשמי
יחזק את הקו האחורי של ליובין. אייק וואמו/אתר רשמי, האתר הרשמי של עירוני נס ציונה

וואמו (28, 1.96) עבר בקריירת המכללות שלו בקליבלנד סטייט, מרסר ו-UNLV. הוא החל את הקריירה המקצוענית עם שנתיים בליגת הפיתוח כשהוא מחזיק בשיא השלשות של סיואקס סקייפורס עם 144 שלשות בעונה אחת. את עונת 2017/18 סיים בלאבריו היוונית. בקיץ 2018 שב לליגת הפיתוח ושיחק בפורט מיין וצפון אריזונה. בתחילת העונה הנוכחית יצא לאירופה, חתם בשולה הצרפתית, אך נחתך לפני תחילת העונה. במרץ הצטרף לסמארה הרוסית, זכה איתה באליפות הליגה השנייה, וזכה בתואר ה-MVP ומלך הסלים של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully