וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.8: לוקאטלי חתם רשמית ביובנטוס, מנצ'סטר סיטי דחתה את כריסטיאנו רונאלדו

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 23:33

קשר נבחרת איטליה חתם עד 2026. הכוכב הגדול של יובה הוצע לפפ, שמעדיף את הארי קיין. ארסנל עומדת לרכוש את מרטין אודגור

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן 3:1/ספורט1

החתמות

* מרכוס יורנטה האריך את החוזה שלו באתלטיקו מדריד עד 2027. המגן/קשר, שהצטרף מריאל מדריד לפני שנה ועזר לקבוצה לזכות באליפות, חתם לשש שנים נוספות.

* כצפוי, מנואל לוקאטלי עזב את ססואולו והצטרף ליובנטוס. קשר נבחרת איטליה עבר בדיקות רפואיות בבוקר והושאל לשנתיים לגברת הזקנה, שהתחייבה לרכוש אותו ב-2023 תמורת 35 מיליון יורו. השחקן נחת בטורינו וחתם רשמית על חוזהו עד 2026.

* מישי בטשואיי ממשיך לנדוד בתור שחקן צ'לסי: אחרי מספר השאלות וכשכבר נראה היה כי יעזוב, הבלגי האריך את חוזהו בבלוז עד 2023 ומיד עבר בהשאלה לבשיקטאש הטורקית.

* ברנטפורד, העולה החדשה לפרמיירליג שהדהימה 0:2 את ארסנל במחזור הפתיחה, צירפה את השוער אלברו פרננדס מהואסקה בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה.

* החלוץ אבובקאר קמארה עבר מפולהאם לאריס סלוניקי בתמורה ל-3.5 מיליון יורו.

* המגן הימני אלש וידאל עזב את סביליה ועבר לאספניול בחוזה לשנתיים.

* ורדר ברמן ממשיכה להתפרק מנכסיה ומכרה את הקשר מקסי אגשטיין לפרייבורג תמורת 5 מיליון יורו. אגשטיין בן ה-24 אמר: "אחרי עשר שנים בברמן קשה להגיד שלום, אבל אני שמח להיות בפרייבורג ולהתחיל פה הרפתקה חדשה".

שמועות

* למרות שהחתימה כבר את אדין דז'קו, אינטר ממשיכה לחפש מחליף לרומלו לוקאקו ובאיטליה מדווחים שהאלופה מעוניינת במרכוס תוראם, חלוצה המצטיין של בורוסיה מנשנגלאדבך. תוראם בן ה-24 כבש שמונה שערים ב-20 הופעות בעונה החולפת.

* מארסיי במגעים עם לייפציג לגבי אלכסנדר סורלות. החלוץ הנורבגי שאיבד את המקום שלו ברוטציה בעקבות ההחתמה של אנדרה סילבה עשוי לעבור בהשאלה לצרפתים.

* דיווח מעניין ב"דיילי מייל": ז'ורז'ה מנדש סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו הציע את השחקן למנצ'סטר סיטי. יובנטוס הסכימה למכור אותו תמורת 30 מיליון יורו בלבד, אבל האנגלים דחו את ההצעה משום שהם מעדיפים את הארי קיין. רונאלדו יהיה שחקן חופשי בקיץ אבל ויובנטוס תעדיף למכור אותו, אבל סוכנו מתקשה למצוא קבוצה שתסכים לשלם את שכרו הגבוה (30 מיליון יורו לעונה).

* בגרמניה מדווחים שוולפסבורג מעוניינת בחלוץ בנפיקה לוקה ואלדשמידט, שכנראה רוצה לחזור לגרמניה אחרי שקבוצתו לא אפשרה לו להשתתף במשחקים האולימפיים.

* ארסנל וריאל מדריד קרובות להסכם לגבי מרטין אודגור. התותחנים מעוניינים לרכוש את השחקן ששיחק אצלם כמושאל בעונה החולפת תמורת כ-35 מיליון יורו ולהחתים אותו על חוזה עד 2026.

* ב"סקיי" מדווחים שטוטנהאם מעוניינת בקורט זומא, בלמה של צ'לסי. הבלוז דורשים 30 מיליון יורו על הבלם שלא נמצא בתוכניות ונמצא גם על הכוונת של ווסטהאם.

* אגדת בורוסיה דורטמונד מיכאל רומניגה טען שליברפול עשויה להיות היעד שאליו יעבור ארלינג הולאנד ב-2022.

* לפי "גול", וולבס מעוניינת להחתים את כוכב ולנסיה גונסאלו גדש ומוכנה לשלם עבורו בין 25 ל-30 מיליון יורו.

* נוריץ' במגעים מתקדמים עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע להעברתו של המגן הימני ברנדון וויליאמס בהשאלה - כך על פי דיווח ב"סקיי". גם ניוקאסל רצתה את השחקן בן ה-20.

* ב"בילד" דווח כי שלוש מהקבוצות הגדולות בהולנד, אייאקס, פ.ס.וו ואלקמאר, מעוניינות להחתים את החלוץ האמריקאי מת'יו הופ שפרץ במדי שאלקה בעונה שעברה.

* יאן קואוטו, המגן הימני מקבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי, נמצא חזק על הכוונת של בראגה לפי דיווח ב"סקיי". הברזילאי בן ה-19 זכה להתעניינות גם מסלטיק, אך מעדיף לעבור לפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully